• Carrizosa (Cs): “Ens encanta que estigui situada a peu de carrer, a prop del ciutadà, on estan els problemes reals de la gent”

Figueres, dissabte 14 de desembre de 2019.- El president del grup parlamentari de Ciutadans (Cs), Carlos Carrizosa, ha inaugurat aquest matí l’oficina d’atenció al ciutadà que el grup municipal de Ciutadans Figueres ha obert a la zona oest de la ciutat en un acte que ha comptat amb més de mig centenar de persones. “Ens encanta que estigui situada a peu de carrer, a prop del ciutadà, on estan els problemes reals de la gent”, ha manifestat durant l’acte. Prèviament, el també diputat autonòmic ha realitzat un passeig per tota la zona oest al costat de veïns i líders veïnals que li han explicat les problemàtiques de la zona amb l’alta freqüència de talls de llum, la brutícia de la zona propera al TAV i la deixadesa en determinats carrers. “El govern local ja us envia el personal amb la mateixa freqüència que ho fa en els barris on ha guanyat o aquí no consideren necessari això?, ha preguntat Carrizosa.

Durant l’acte, el portaveu municipal de Ciutadans i diputat al Parlament de Catalunya, Héctor Amelló, també ha senyalat la necessitat d’ “impulsar un pla integral per a tots els barris de la zona oest” que contempli mesures urbanístiques, econòmiques i de reactivació comercial que permetin revertir la degradació que han patit alguns carrers de la zona oest. Sobre aquest tema, Amelló ha posat d’exemple els “108 talls de llum que ha sofert una veïna del barri del Culubret a la deixo anar d’aquest any”, la problemàtica amb el cultiu de marihuana i els conflictes de convivència que això comporta. Per aquesta raó ha lamentat el rebuig continuat del govern municipal a les propostes de Ciutadans per a la realització d’un pla integral que millori aquesta part de la ciutat.

 

 

Carlos Carrizosa inaugura la nueva oficina de atención al ciudadano del grupo municipal de Ciudadanos Figueres

  • Carrizosa (Cs): “Nos encanta que esté ubicada a pie de calle, cerca del ciudadano, donde están los problemas reales de la gente”

Figueres, sábado 14 de diciembre de 2019.- El presidente del grupo parlamentario de Ciudadanos (Cs), Carlos Carrizosa, ha inaugurado esta mañana la oficina de atención al ciudadano que el grupo municipal de Ciudadanos Figueres ha abierto en la zona oeste de la ciudad en un acto que ha contado con más de medio centenar de personas. “Nos encanta que esté ubicada a pie de calle, cerca del ciudadano, donde están los problemas reales de la gente”, ha manifestado durante el acto. Previamente, el también diputado autonómico ha realizado un paseo por toda la zona oeste junto a vecinos y líderes vecinales que le han explicado las problemáticas de la zona con la alta frecuencia de cortes de luz, la suciedad en la zona cercana al AVE y la dejadez en determinadas calles. “¿El gobierno local ya os manda al personal con la misma frecuencia que lo hace en los barrios en los que ha ganado o aquí no consideran necesario eso?, ha preguntado Carrizosa.

Durante el acto, el portavoz municipal de Ciudadanos y diputado al Parlament de Catalunya, Héctor Amelló, también ha señalado la necesidad de “impulsar un plan integral para todos los barrios de la zona oeste” que contemple medidas urbanísticas, económicas y de reactivación comercial que permitan revertir la degradación que han sufrido algunas calles de la zona oeste. Al respecto, Amelló ha puesto de ejemplo los “108 cortes de luz que ha sufrido una vecina del barrio del Culubret a la largo de este año”, la problemática con el cultivo de marihuana y los conflictos de convivencia que ello conlleva. Por esa razón ha lamentado el rechazo continuado del gobierno municipal a las propuestas de Ciudadanos para la realización de un plan integral que mejore esta parte de la ciudad.