• El reglament orgànic municipal aprovat el març passat obliga a la celebració d’aquest ple entre setembre i desembre

Lloret de Mar, dimecres 1 de setembre de 2021.- El portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Lloret de Mar, Jordi Hernández, ha reclamat la celebració immediata del ple monogràfic sobre l’estat del municipi tal com obliga el reglament orgànic municipal aprovat el mes de març passat a proposta de Ciutadans. “El govern està obligat a celebrar aquest ple entre setembre i desembre però davant dels nombrosos problemes que està arrossegant la ciutat no podem esperar més, urgeix celebrar el ple de manera immediata”, ha assenyalat Hernández.

El portaveu liberal ha recordat com durant els mesos d’estiu “hem tornat a ser portada en els diaris a causa de diversos incidents, queixes veïnals per inseguretat ciutadana, incivisme, destrossa de mobiliari urbà i privat, excés de sorolls a les nits, baralles diürnes i nocturnes, prostitució, tràfic de drogues i això no pot seguir així, els veïns mereixen explicacions i solucions”.

Hernández ha assenyalat a “la falta de previsió i la incapacitat del govern actual de Junts, ERC i els 4 exsocialistas” com la principal causa del deteriorament de la imatge de Lloret. “No es pot no fer res i això és exactament el que està fent el govern actual, i així ens va”, ha reblat el regidor. “Volem un ple monogràfic sobre l’estat de la ciutat, que donin explicacions i que incorporin les mesures que aportarem”, ha finalitzat.

 

 

Cs Lloret reclama la celebración inmediata del pleno monográfico sobre el estado del municipio tal y como estipula el reglamento

  • El reglamento orgánico municipal aprobado el pasado marzo obliga a la celebración de este pleno entre septiembre y diciembre

Lloret de Mar, miércoles 1 de septiembre de 2021.- El portavoz de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Lloret de Mar, Jordi Hernández, ha reclamado la celebración inmediata del pleno monográfico sobre el estado del municipio tal y como obliga el reglamento orgánico municipal aprobado el pasado mes de marzo a propuesta de Ciudadanos. “El gobierno está obligado a celebrar este pleno entre septiembre y diciembre pero ante los numerosos problemas que está arrastrando la ciudad no podemos esperar más, urge celebrar el pleno de forma inmediata”, ha señalado Hernández.

El portavoz liberal ha recordado como durante los meses de verano “hemos vuelto a ser portada en los periódicos a causa de diversos incidentes, quejas vecinales por inseguridad ciudadana, incivismo, destrozo de mobiliario urbano y privado, exceso de ruidos por las noches, peleas diurnas y nocturnas, prostitución, tráfico de drogas y esto no puede seguir así, los vecinos merecen explicaciones y soluciones”.

Hernández ha señalado a “la falta de previsión y la incapacidad del gobierno actual de Junts, ERC y los 4 exsocialistas” como la principal causa del deterioro de la imagen de Lloret. “No se puede no hacer nada y eso es exactamente lo que está haciendo el gobierno actual, y así nos va”, ha remachado el concejal. “Queremos un pleno monográfico sobre el estado de la ciudad, que den explicaciones y que incorporen las medidas que vamos a aportar”, ha finalizado.