• La regidora liberal, Nicole Raets, indica que el volum de localitzacions usades ja permet la confecció d’un catàleg rellevant per a dissenyar rutes de cinema

Lloret de Mar, divendres 14 de maig de 2021.- “Lloret ha sigut i continua sent escenari de nombrosos rodatges de pel·lícules, curts, documentals i videoclips nacionals i internacionals i estem en situació de poder crear un recorregut turístic per les principals localitzacions”. D’aquesta manera ha justificat la regidora de Ciutadans (Cs) a Lloret de Mar, Nicole Raets, la proposta presentada pel partit liberal per a la creació d’un itinerari pels paratges naturals i urbans que han servit de localització cinematogràfica. “Seria un reclam més per atraure turistes i enfortir les campanyes de publicitat de Lloret”, ha afegit.

Raets ha explicat que l’atracció cinematogràfica de Lloret és constant i això “ara mateix ja ens permet fer un catàleg important de localitzacions per a dissenyar aquest itinerari”. Sense anar més lluny, durant les darreres setmanes s’ha rodat la sèrie de Netflix ‘El inocente’, amb la participació d’actors nacionals com Mario Casas, Aura Garrido, Alexandra Jiménez i José Coronado. “Estem parlant d’una de les sèries més vistes en la plataforma de cinema i una prova més de l’atractiu i possibilitats de Lloret”, ha indicat.

Per a la regidor liberal, la creació de l’itinerari turístic pels escenaris cinematogràfics de la localitat costanera permetria l’elaboració de fulletons explicatius amb mapes del recorregut i la creació de QR amb enllaços dels vídeos que han usat les localitzacions per als seus rodatges.

 

 

Cs Lloret pide crear un itinerario turístico por los principales escenarios de la localidad usados en rodajes de películas y series de TV

  • La concejal liberal Nicole Raets indica que el volumen de localizaciones usadas ya permite la confección de un catálogo relevante para diseñar rutas de cine

Lloret de Mar, viernes 14 de mayo de 2021.- “Lloret ha sido y sigue siendo escenario de numerosos rodajes de películas, cortos, documentales y videoclips nacionales e internacionales y estamos en situación de poder crear un recorrido turístico por las principales localizaciones”. De ese modo ha justificado la concejal de Ciudadanos (Cs) en Lloret de Mar Nicole Raets la propuesta presentada por el partido liberal para la creación de un itinerario por los parajes naturales y urbanos que han servido de localización cinematográfica. “Sería un reclamo más para atraer turistas y fortalecer las campañas de publicidad de Lloret”, ha añadido.

Raets ha explicado que la atracción cinematográfica de Lloret es constante y eso “ahora mismo ya nos permite hacer un catálogo importante de localizaciones para diseñar este itinerario”. Sin ir más lejos, durante las últimas semanas se ha rodado la serie de Netflix ‘El inocente’, con la participación de actores nacionales como Mario Casas, Aura Garrido, Alexandra Jiménez y José Coronado. “Estamos hablando de una de las series más vistas en la plataforma de cine y una prueba más del atractivo y posibilidades de Lloret”, ha indicado.

Para la concejal liberal, la creación del itinerario turístico por los escenarios cinematográficos de la localidad costera permitiría la elaboración de folletos explicativos con mapas del recorrido y la creación de QR con enlaces de los vídeos que han usado las localizaciones para sus rodajes.