• El portaveu municipal, Cristóbal Posadas, assegura que es podrien “contrastar i corroborar les dades que s’obtinguin durant la prova que s’iniciarà a Sitges aquesta setmana”

Palamós, dimarts 18 de maig de 2021.- El grup municipal de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Palamós ha anunciat que sol·licitarà durant el ple que se celebrarà aquesta tarda que el govern local proposi a la Generalitat realitzar una altra prova pilot, ara a Palamós, per demostrar la seguretat de la reobertura de l’oci nocturn. El portaveu municipal ha indicat que això permetria “contrastar i corroborar les dades que s’obtinguin durant la prova que s’iniciarà a Sitges aquesta setmana”.

Posadas ha insistit en la necessitat de poder garantir de nou l’obertura de l’oci nocturn a Palamós. “Cada vegada hi ha més proves pilot a tota Espanya i considerem que quantes més se’n realitzin més acurades seran les dades que permetran fixar criteris de reobertura garantint la seguretat dels clients”, ha manifestat.

 

 

Cs Palamós propone realizar una nueva prueba piloto para demostrar la seguridad de la reapertura del ocio nocturno

  • El portavoz municipal Cristóbal Posadas asegura que se podrían “contrastar y corroborar los datos que se obtengan durante la prueba que se iniciará en Sitges esta semana”

Palamós, martes 18 de mayo de 2021.- El grupo municipal de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Palamós ha anunciado que solicitará durante el pleno que se celebrará esta tarde que el gobierno local proponga a la Generalitat realizar otra prueba piloto, ahora en Palamós, para demostrar la seguridad de la reapertura del ocio nocturno. El portavoz municipal ha indicado que esto permitiría “contrastar y corroborar los datos que se obtengan durante la prueba que se iniciará en Sitges esta semana”.

Posadas ha insistido en la necesidad de poder garantizar de nuevo la apertura del ocio nocturno en Palamós. “Cada vez hay más pruebas piloto en toda España y consideramos que cuántas más se realicen más certeros serán los datos que permitirán fijar criterios de reapertura garantizando la seguridad de los clientes”, ha manifestado.