• En la seva visita a Roses, Carrizosa s’oposa a la instal·lació d’un parc eòlic marí pel qual l’impacte ambiental i econòmic pot ser perjudicial per a la ciutat

Roses, dimecres 12 de maig del 2021. “No és bo per a Catalunya que un partit radical com la CUP faci de ‘Celestina’ entre dos partits per ajuntar-los en un Govern”. Així ho ha dit el president de Ciutadans (Cs) en el Parlament de Catalunya, Carlos Carrizosa, en referència a la reunió que estan mantenint la CUP, ERC i JxCAT a proposta dels “antisistema”. Així mateix, ha criticat el fet que el PSC “estigui valorant donar quatre vots per facilitar la formació d’un govern independentista”, amb partits que “han pactat una agenda rupturista i de repte a la convivència” i que han dit que “faran un altre embat democràtic”.

Carrizosa ha fet aquestes declaracions a Roses, on s’ha reunit -juntament amb el grup municipal- amb una plataforma que lluita contra la instal·lació d’un parc eòlic marí a la badia de Roses. El líder de Cs ha explicat que des de Ciutadans són “partidaris de les energies netes i de la instal·lació de parcs eòlics” però “no en zones que afecten el medi ambient i l’economia del municipi”.

En aquest sentit, ha exigit a la Generalitat que faci “un mapa de les ubicacions d’aquests recursos energètics i que valori quines conseqüències econòmiques podria tenir”, així com també ha reclamat “comptar amb el consens” de la gent de la zona, de l’ajuntament, etc.

 

 

Carrizosa: “No es bueno para Cataluña que un partido radical como la CUP haga de ‘Celestina’ entre dos partidos para juntarlos en un Govern”

• En su visita a Roses, Carrizosa se opone a la instalación de un parque eólico marino cuyo impacto ambiental y económico puede ser perjudicial para la ciudad

Roses, miércoles 12 de mayo de 2021. “No es bueno para Cataluña que un partido radical como la CUP haga de ‘Celestina’ entre dos partidos para juntarlos en un Govern”. Así lo ha dicho el presidente de Ciudadanos (Cs) en el Parlament de Catalunya, Carlos Carrizosa, en referencia a la reunión que están manteniendo la CUP, ERC y JxCAT a propuesta de los “antisistema”. Asimismo, ha criticado el hecho de que el PSC “esté valorando dar cuatro votos para facilitar la formación de un gobierno independentista”, con partidos que “han pactado una agenda rupturista y de reto a la convivencia” y que han dicho que “harán otro embate democrático”.

Carrizosa ha hecho estas declaraciones en Roses, donde se ha reunido -junto al grupo municipal- con una plataforma que lucha contra la instalación de un parque eólico marino en la bahía de Roses. El líder de Cs ha explicado que desde Ciudadanos son “partidarios de las energías limpias y de la instalación de parques eólicos” pero “no en zonas que afectan al medio ambiente y a la economía del municipio”.

En este sentido, ha exigido a la Generalitat que haga “un mapa de las ubicaciones de estos recursos energéticos y que valore qué consecuencias económicas podría tener”, así como también ha reclamado “contar con el consenso” de la gente de la zona, del ayuntamiento, etc.