• El responsable d’Acció Municipal de Cs, Dimas Gragera, planteja impulsarun pla d’acció d’obertura de locals per evitar el descontrol de les festes il·legals

    Barcelona, dimecres 12 de maig de 2021. Ciutadans (Cs) presentarà una moció als ajuntaments amb propostes per obrir i rellançar l’oci nocturn greument afectat per la pandèmia de la Covid-19. El responsable d’Acció Municipal del partit, Dimas Gragera, ha criticat que “ni des del Govern de la Generalitat ni des del Govern d’Espanya s’hagi fet costat al sector amb ajudes econòmiques”.

Gragera ha assegurat que “les empreses d’oci nocturn necessiten que s’adaptin solucions urgents”. Per això, proposa “ajudes per rellançar l’activitat” i també “que es permeti ja una obertura controlada”. “Si no es permet obrir els locals, continuarem veient imatges de botellons com les del passat cap de setmana” ha dit.

La moció de la formació taronja proposa realitzar i presentar, en la màxima brevetat possible, un pla d’ajudes pel sector de l’oci nocturn amb la finalitat de garantir la viabilitat d’aquestes empreses”. També considera necessari un “pla d’acció d’obertura” d’aquests locals per “evitar el descontrol de les festes il·legals” i que s’incorporin “mesures per garantir les distàncies de seguretat i evitar el risc de contagi per contacte”. Finalment, s’insta als ajuntaments a establir un “diàleg continu” amb les organitzacions i empreses d’oci nocturn “per millorar l’eficàcia i eficiència de les ajudes” i “controls de prevenció de la pandèmia”.

 

 

Ciutadans presentará una moción en los ayuntamientos con propuestas para abrir y relanzar el ocio nocturno

  • El responsable de Acción Municipal de Cs, Dimas Gragera, plantea impulsar unplan de acción de apertura de locales para evitar el descontrol de las fiestas ilegales

Barcelona, miércoles 12 de mayo de 2021. Ciutadans (Cs) presentará una moción en los ayuntamientos con propuestas para abrir y relanzar el ocio nocturno gravemente afectado por la pandemia del Covid-19. El responsable de Acción Municipal del partido, Dimas Gragera, ha criticado que “ni desde el Govern de la Generalitat ni desde el Gobierno de España se haya apoyado al sector con ayudas económicas”.

Gragera ha asegurado que “las empresas de ocio nocturno necesitan que se adapten soluciones urgentes”. Por eso, propone “ayudas para relanzar la actividad” y también “que se permita ya una apertura controlada”.  “Si no se permite abrir los locales, seguiremos viendo imágenes de botellones como las del pasado fin de semana” ha dicho.

La moción de la formación naranja propone realizar y presentar, “a la máxima brevedad posible, un plan de ayudas para el sector del ocio nocturno con la finalidad de garantizar la viabilidad de estas empresas”. También considera necesario un “plan de acción de apertura” de estos locales para “evitar el descontrol de las fiestas ilegales” y que se incorporen “medidas para garantizar las distancias de seguridad y evitar el riesgo de contagio por contacto”. Finalmente, se insta a los ayuntamientos a establecer un “diálogo continuo” con las organizaciones y empresas de ocio nocturno “para mejorar la eficacia y eficiencia de las ayudas” y “controles de prevención de la pandemia”.