• La portaveu municipal, Rebeca López, recorda que el cos va menys equipat que la policia però va aconseguir retenir un lladre armat i descobrir una plantació il·legal de marihuana

Vilafant, dimecres 17 de març de 2021.- La portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Vilafant, Rebeca López, ha anunciat que sol·licitarà la realització d’un reconeixement públic i l’entrega d’una menció honorífica a la Guàrdia Municipal per les últimes actuacions que han dut a terme en el poble inclús a risc per la seva pròpia integritat. “Els nostres agents només duen una porra i gas pebre i pensem que les seves actuacions encara tenen més valor en situacions d’alt risc”.

López considera “just” reconèixer la tasca feta per la Guàrdia Municipal i destaca especialment l’actuació del 20 de desembre passat on els agents van aconseguir retenir un dels cinc lladres que armat amb un ganivet de 20 centímetres pretenia assaltar una casa del Camp dels Enginyers. “Però han tingut altres actuacions rellevants com la dissolució d’una baralla a les portes de l’escola Sol i Vent o la descoberta d’una plantació il·legal de marihuana”, ha recordat.

“Pensem que aquestes actuacions mereixen un reconeixement just perquè contribueixen a mantenir la seguretat al poble a costa que els agents posin la seva vida en risc”, ha insistit la regidora.

 

 

Cs Vilafant propone un acto de reconocimiento y entregar una mención honorífica a la Guardia Municipal por las últimas actuaciones

  • La portavoz municipal Rebeca López recuerda que el cuerpo va menos equipado que la policía pero consiguió retener a un ladrón armado y descubrir una plantación ilegal de marihuana

Vilafant, miércoles 17 de marzo de 2021.- La portavoz de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Vilafant Rebeca López ha anunciado que solicitará la realización de un reconocimiento público y la entrega de una mención honorífica a la Guardia Municipal por las últimas actuaciones que han llevado a cabo en el pueblo incluso a riesgo para su propia integridad. “Nuestros agentes solo llevan una porra y gas pimienta y pensamos que sus actuaciones todavía tienen más valor en situaciones de alto riesgo”.

López considera “justo” reconocer la tarea hecha por la Guardia Municipal y destaca especialmente la actuación del 20 de diciembre pasado donde los agentes consiguieron retener a uno de los cinco ladrones que, armado con un cuchillo de 20 centímetros, pretendía asaltar una casa del Camp dels Enginyers. “Pero han tenido otras actuaciones relevantes como la disolución de una pelea a las puertas de la escuela Sol i Vent o el descubrimiento de una plantación ilegal de marihuana”, ha recordado.

“Pensamos que estas actuaciones merecen un reconocimiento justo porque contribuyen a mantener la seguridad en el pueblo a costa de que los agentes pongan su vida en riesgo”, ha insistido la regidora.