• El cap de llista per Girona, Jean Castel, lamenta que un any després del temporal Glòria el Govern encara no hagi fet arribar el 100% de les ajudes compromeses

Blanes, dissabte 23 de gener de 2021.- “Exigim que les ajudes pels estralls provocats pel Glòria arribin d’una vegada a tots els sectors afectats”. D’aquesta manera s’ha pronunciat el cap de llista de Ciutadans per Girona a les eleccions del 14F, Jean Castel, durant una visita al delta de la Tordera, a Blanes, per comprovar l’estat de la zona un any després de l’afectació del temporal Glòria. “No pot ser que els ajuntaments, els sectors agrícoles, ramaders i els pastors de les zones afectades encara no hagin rebut un sol euro pels danys soferts i que han estat degudament comptabilitzats”, ha manifestat.

Castel, acompanyat del també diputat, Héctor Amelló, i el portaveu de Cs a Blanes, Cristhian Ortiz, ha volgut senyalar com el Govern de la Generalitat encara “té pendent de corregir molts danys en infraestructures, rieres i telecomunicacions o bé d’abonar la totalitat dels imports”, una tasca que “recau fonamentalment sobre les conselleries de Territori i Agricultura”.

Per al candidat liberal, la situació en la que es troben ajuntaments i sectors afectats pel temporal un any després d’aquest “és l’evidència que ens trobem davant un Govern que té els departaments sota mínims i que només posa pegats en comptes d’arreglar els problemes”. És per aquest motiu que ha volgut indicar com el proper 14F la ciutadania té la possibilitat “de canviar de Govern i optar per un que demostri que una altra gestió és possible, amb sentit comú i responsabilitat institucional”.

 

 

Castel (Cs): “Exigimos que las ayudas por los estragos provocados por el Gloria lleguen de una vez a todos los sectores afectados”

  • El cabeza de lista por Girona Jean Castel lamenta que un año después del temporal Gloria el Govern todavía no haya hecho llegar el 100% de las ayudas comprometidas

Blanes, sábado 23 de enero de 2021.- “Exigimos que las ayudas por los estragos provocados por el Gloria lleguen de una vez a todos los sectores afectados”. De este modo se ha pronunciado el cabeza de lista de Ciudadanos por Girona a las elecciones del 14F, Jean Castel, durante una visita al delta de la Tordera, en Blanes, para comprobar el estado de la zona un año después de la afectación del temporal Gloria. “No puede ser que los ayuntamientos, los sectores agrícolas, ganaderos y los pastores de las zonas afectadas todavía no hayan recibido un solo euro por los daños sufridos y que han sido debidamente contabilizados”, ha manifestado.

Castel, acompañado del también diputado Héctor Amelló y el portavoz de Cs en Blanes Cristhian Ortiz ha querido señalar como el Govern de la Generalitat todavía “tiene pendiente corregir muchos daños en infraestructuras, rieras y telecomunicaciones o bien abonar la totalidad de los importes”, una tarea que “recae fundamentalmente sobre las conselleries de Territorio y Agricultura”.

Para el candidato liberal, la situación en la que se encuentran ayuntamientos y sectores afectados por el temporal un año después de este “es la evidencia que nos encontramos ante un Gobierno que tiene los departamentos bajo mínimos y que solo parchea en vez de arreglar los problemas”. Es por este motivo que ha querido indicar como el próximo 14F la ciudadanía tiene la posibilidad “de cambiar de Govern y optar por uno que demuestre que otra gestión es posible, con sentido común y responsabilidad institucional”.