• El portaveu liberal Héctor Amelló anuncia que encara que el govern no vulgui fer res “nosaltres sí que parlarem de comerç, de lluita contra la desigualtat i seguretat”

Figueres, dimecres 29 de gener de 2020.- El portaveu de Ciutadans (Cs) a Figueres, Héctor Amelló, ha titllat de “vergonyós” que l’equip de govern quadripartit “s’atreveixi a convocar-nos a un ple el febrer amb només dos punts insubstancials i seguim sense pressupost”. La indignació del regidor s’ha produït després de rebre la convocatòria del ple municipal previst per al 3 de febrer en el qual només s’abordarà “un assumpte de tràmit i els canvis de composició en una comissió”. “La ciutat té molts reptes per endavant i problemes als quals fer front i el govern no vol fer ni debatre res”, ha indicat.

Per a Amelló, convocatòries de ple d’aquest tipus “grinyolen” respecte el que hauria de ser el govern d’una ciutat. “Aquest és el projecte de ciutat? Cap? Sembla que han arribat, s’han assegut a les seves poltrones, han augmentat els assessors però governar no governen gens”, ha criticat. En aquest sentit, ha lamentat que el quadripartit “no estigui afrontant els problemes de la desigualtat, ni d’impuls del comerç, ni millores en seguretat, ni millores als carrers o el pavelló nou, que no sabem que s’hi vol fer”.

El regidor liberal ha recordat que aquesta situació “no és una cosa puntual i es ve reproduint ple rere ple”, per aquesta raó ha anunciat que Ciutadans sí que introduirà els debats que Figueres necessita, “no permetrem que ens arruïnin a tots així que nosaltres sí que provocarem que es parli de comerç, de lluita contra la desigualtat i seguretat”.

 

 

Amelló (Cs): “Esto es una vergüenza, el cuatripartito nos convoca a un pleno en febrero con dos puntos insustanciales y seguimos sin presupuesto”

  • El portavoz liberal Héctor Amelló anuncia que aunque el gobierno no quiera hacer nada “nosotros sí hablaremos de comercio, de lucha contra la desigualdad y seguridad”

Figueres, miércoles 29 de enero de 2020.- El portavoz de Ciudadanos (Cs) en Figueres Héctor Amelló ha tildado de “vergonzoso” que el equipo de gobierno cuatripartito “se atreva a convocarnos a un pleno de febrero con solo dos puntos insustanciales y sigamos sin presupuesto”. La indignación del concejal se ha producido tras recibir la convocatoria del pleno municipal previsto para el 3 de febrero en el que solo se abordará “un asunto de trámite y los cambios de composición en una comisión”. “La ciudad tiene muchos retos por delante y problemas a los que hacer frente y el gobierno no quiere hacer ni debatir nada”, ha indicado.

Para Amelló, convocatorias de pleno de este tipo “chirrían” respecto lo que debería ser el gobierno de una ciudad. “¿Este es el proyecto de ciudad? ¿Ninguno? Parece que han llegado, se han sentado en sus poltronas, han aumentado los asesores pero gobernar no gobiernan nada”, ha criticado. En este sentido, ha lamentado que el cuatripartito “no esté afrontando los problemas de la desigualdad, ni de impulso del comercio, ni mejoras en seguridad, ni mejoras en las calles o el pabellón nuevo, que no sabemos que se va hacer”.

El concejal liberal ha recordado que esta situación “no es algo puntual y se viene reproduciendo pleno tras pleno”, por esa razón ha anunciado que Ciudadanos sí que introducirá los debates que Figueres necesita, “no permitiremos que nos arruinen a todos así que nosotros sí que provocaremos que se hable de comercio, de lucha contra la desigualdad y seguridad”.