• El candidat liberal al Congrés, Héctor Amelló, ha demanat concentrar el vot en Ciutadans per aconseguir “un govern fort que no depengui del separatisme”

Lloret de Mar, 5 de novembre de 2019.- El candidat de Ciutadans (Cs) al Congrés dels Diputats per Girona, Héctor Amelló, ha anunciat aquest matí a Lloret de Mar que impulsarà un pla de turisme amb horitzó 2030 “amb mesures d’innovació i modernització per a millorar i revaloritzar el mercat turístic”. Així ho ha revelat abans de mantenir una reunió amb els representants de la Plataforma d’Habitatges d’Ús Turístic, amb els qui ha compartit la necessitat d’ “obtenir una regulació en el marc de tot l’Estat” per a aquest tipus d’allotjaments. “No podem deixar això en mans dels criteris de cada ajuntament”, ha indicat.

El candidat liberal ha recordat com la temporada turística d’aquest any s’ha ressentit per l’obertura de noves destinacions turístiques, “la inestabilitat a Catalunya pels comandos separatistes  que han estat cremant carrers i han provocat l’anul·lació de reserves”, la fallida de Thomas Cook, “la marxa de Ryanair de Girona i les baixes en les reserves del Imserso”.

D’altra banda, Amelló ha considerat “factible” obtenir representació a Girona si els electors concentren el vot en Ciutadans, que “és l’únic partit que representa la veu del constitucionalisme”. Sobre aquest tema, ha advertit que l’aposta per altres formacions “ja veiem on ens ha portat, a veure el PSOE donant suport als separatistes”. Per aquesta raó, el candidat liberal ha reclamat la concentració del vot en la formació taronja per a aconseguir “un govern fort que no depengui del separatisme”.

 

 

Amelló (Cs): “Impulsaremos un plan de turismo horizonte 2030 con medidas de innovación y modernización para mejorar y revalorizar el mercado turístico”

  • El candidato liberal al Congreso, Héctor Amelló, ha pedido concentrar el voto en Ciudadanos para conseguir “un gobierno fuerte que no dependa del separatismo”

Lloret de Mar, 5 de noviembre de 2019.- El candidato de Ciudadanos (Cs) al Congreso de los Diputados por Girona, Héctor Amelló, ha anunciado esta mañana en Lloret de Mar que impulsará un plan de turismo con horizonte 2030 “con medidas de innovación y modernización para mejorar y revalorizar el mercado turístico”. Así lo ha revelado antes de mantener una reunión con los representantes de la Plataforma de Viviendas de Uso Turístico, con quienes ha compartido la necesidad de “obtener una regulación en el marco de todo el Estado” para este tipo de alojamientos. “No podemos dejar esto en manos de los criterios de cada ayuntamiento”, ha indicado.

El candidato liberal ha recordado como la temporada turística de este año se ha resentido por la apertura de nuevos destinos turísticos, “la inestabilidad en Cataluña por los comandos separatistas  que han estado quemando calles y han provocado la anulación de reservas”, la quiebra de Thomas Cook, “la marcha de Ryanair de Girona y las bajas en las reservas del Imserso”.

Por otro lado, Amelló ha considerado “factible” obtener representación en Girona si los electores concentran el voto en Ciudadanos, que “es el único partido que representa la voz del constitucionalismo”. Al respecto, ha advertido que la apuesta por otras formaciones “ya vemos dónde nos ha llevado, a ver al PSOE apoyando a los separatistas”. Por esa razón, el candidato liberal ha reclamado la concentración del voto en la formación naranja para conseguir “un gobierno fuerte que no dependa del separatismo”.