• El conseller comarcal, Miguel Ángel González, recorda que als socialistes que demà tenen “una oportunitat d’or per a trencar amb el separatisme”

 Girona, dimarts 21 d’octubre de 2019.- El conseller comarcal de Ciutadans (Cs) a la Selva, Miguel Ángel González, ha demanat al PSC que trenqui el pacte de govern que manté amb els partits separatistes de JxCat i IdS. “No entenem que el PSC mantingui el pacte amb els separatistes que qüestionen l’estat de dret, parlen de presos polítics, donen suport a la desobediència a les resolucions judicials i diuen que en el nostre país no es respecten els drets fonamentals”, ha manifestat González.

El conseller comarcal ha indicat que els constitucionalistes “no ens podem vendre per estar en el govern amb qui insulta el nostre país i provoca fractures de convivència” i per aquesta raó també ha recordat al PSC que en el ple de demà “té una oportunitat d’or per a trencar amb el separatisme en el Consell Comarcal”. “Ningú entendria una altra cosa”, ha reblat.

 

 

González (Cs): “No entendemos que el PSC mantenga el pacto de gobierno en el Consell Comarcal de la Selva con los separatistas”

  • El conseller comarcal, Miguel Ángel González, recuerda a los socialistas que mañana tienen “una oportunidad de oro para romper con el separatismo”

Girona, martes 21 de octubre de 2019.- El conseller comarcal de Ciudadanos (Cs) en la Selva, Miguel Ángel González, ha pedido al PSC que rompa el pacto de gobierno que mantiene con los partidos separatistas JxCat e IdS. “No entendemos que el PSC mantenga el pacto con los separatistas que cuestionan el estado de derecho, hablan de presos políticos, apoyan la desobediencia a las resoluciones judiciales y dicen que en nuestro país no se respetan los derechos fundamentales”, ha manifestado González.

El conseller comarcal ha indicado que los constitucionalistas “no nos podemos vender para estar en el gobierno con quién insulta a nuestro país y provoca fracturas de convivencia” y por esa razón también ha recordado al PSC que en el pleno de mañana “tiene una oportunidad de oro para romper con el separatismo en el Consell Comarcal”. “Nadie entendería otra cosa”, ha remachado.