Girona, dimarts 30 de juliol de 2019.- Ciutadans (Cs) condemna el nou atac contra la seu del partit a Girona on aquest matí ha aparegut una pintada a l’entrada principal. No és la primera vegada que es registren incidents d’aquest tipus, el desembre de 2017 la seu ja va aparèixer atacada amb pintura groga i a la ciutat de Girona van aparèixer, l’octubre de 2017, amenaces de mort contra Arrimadas i Rivera.

El partit liberal lamenta la normalització d’aquest tipus d’atacs i reitera la seva condemna a tot tipus de violència i coacció, a més de manifestar la necessitat d’educar en els fonaments de la democràcia que són la tolerància, el respecte i la convivència pacífica.

Des de Cs afirmen que ni les amenaces, ni els atacs continuats que es vénen succeint a Girona faran que la formació deixi de defensar els valors democràtics. La formació reitera el seu compromís per una Catalunya en la qual es pugui viure en pau i llibertat dins d’Espanya i Europa i en la qual es puguin defensar les idees en públic.

 

 

Ciudadanos condena el ataque sufrido contra su sede de Girona

Girona, martes 30 de julio de 2019.- Ciudadanos (Cs) condena el nuevo ataque contra la sede del partido en Girona donde esta mañana ha aparecido una pintada en la entrada principal. No es la primera vez que se registran incidentes de este tipo, en diciembre de 2017 la sede ya apareció atacada con pintura amarilla y en la ciudad de Girona aparecieron, en octubre de 2017, amenazas de muerte contra Arrimadas y Rivera.

El partido liberal lamenta la normalización de este tipo de ataques y reitera su condena a todo tipo de violencia y coacción, además de manifestar la necesidad de educar en los cimientos de la democracia que son la tolerancia, el respeto y la convivencia pacífica.

Desde Cs afirman que ni las amenazas, ni los ataques continuados que se vienen sucediendo en Girona harán que la formación deje de defender los valores democráticos. La formación reitera su compromiso por una Cataluña en la que se pueda vivir en paz y libertad dentro de España y Europa y en la que se puedan defender las ideas en público.