Imatge de l’atac vandàlic

  • El portaveu taronja, Héctor Amelló, demana l’expulsió del govern a Guanyem per integrar el col·lectiu que ha reivindicat l’acció vandàlica

Figueres, dijous 18 de juliol de 2019.- El portaveu de Ciutadans (Cs) a l’ajuntament de Figueres, Héctor Amelló, ha lamentat l’atac vandàlic que aquesta matinada ha patit la comissaria de la Policia Nacional per part del col·lectiu separatista La Forja i ha demanat la dimissió del regidor de Guanyem, José Castellón, per ser el líder del partit que integra aquest col·lectiu. “Ens sembla intolerable que una associació integrada en un partit de l’equip de govern faci actes vandàlics a la ciutat”, ha qüestionat Amelló.

Per al portaveu liberal, els fets ocorreguts demostren la hipocresia del nou equip de govern de la ciutat que mentre ahir anunciava mà dura contra l’incivisme “avui veiem com una associació integrada a Guanyem s’ha passat la nit vandalitzant la ciutat”. “Aquests són els socis de govern que ha triat el PSC”, ha indicat Amelló, qui ha demanat l’expulsió del Guanyem de l’equip de govern i ha exigit a l’alcaldessa que “es disculpi públicamentamb el Cos Nacional de Policia” per aquests actes.

“Si resulta que la Forja està integrada a Guanyem i Guanyem a l’equip de govern, els actes d’aquesta nit són incivisme de govern?”, s’ha preguntat Amelló, qui també ha volgut mostrar la seva solidaritat amb el CNP i el seu agraïment per la tasca que realitza.

 

 

Ciudadanos Figueres pide la dimisión de Castellón por el ataque vandálico de su formación a la comisaría de la Policía Nacional

  • El portavoz naranja, Héctor Amelló, pide la expulsión del gobierno a Guanyem por integrar al colectivo que ha reivindicado la acción vandálica

Figueres, jueves 18 de julio de 2019.- El portavoz de Ciudadanos (Cs) en el ayuntamiento de Figueres, Héctor Amelló, ha lamentado el ataque vandálico que esta madrugada ha sufrido la comisaría de la Policía Nacional por parte del colectivo separatista La Forja y ha pedido la dimisión del concejal de Guanyem, José Castellón, por ser el líder del partido que integra dicho colectivo. “Nos parece intolerable que una asociación integrada en un partido del equipo de gobierno haga actos vandálicos en la ciudad”, ha cuestionado Amelló.

Para el portavoz liberal, los hechos ocurridos demuestran la hipocresía del nuevo equipo de gobierno de la ciudad que mientras ayer anunciaba mano dura contra el incivismo “hoy vemos como una asociación integrada en Guanyem se ha pasado la noche vandalizando la ciudad”. “Estos son los socios de gobierno que ha elegido el PSC”, ha indicado Amelló, quién ha pedido la expulsión del Guanyem del equipo de gobierno y ha exigido a la alcaldesa que “se disculpe públicamente con el Cuerpo Nacional de Policía” por estos actos.

“Si resulta que la Forja está integrada en Guanyem y Guanyem en el equipo de gobierno, ¿los actos de esta noche son incivismo de gobierno?”, se ha preguntado Amelló, quien también ha querido mostrar su solidaridad con el CNP y su agradecimiento por la labor que realiza.