• L’alcaldable de Figueres, Héctor Amelló, apunta que concentrar el vot“és l’única garantia d’assegurar-se un govern constitucional que tregui la ciutat de l’atròfia”

Figueres, dijous 23 de maig de 2019.- El portaveu i alcaldable de Ciutadans (Cs) a Figueres, Héctor Amelló, ha tornat a reivindicar aquest matí la necessitat de concentrar el vot constitucionalista en Ciutadans “perquè el PP pot quedar-se sense representació a l’ajuntament i aquests vots no comptaran i el PSC pactarà amb ERC si veu que poden governar junts”. És per aquesta raó que Amelló ha insistit en agrupar el vot al voltant d’una única força “que té garantida la representació” i s’ha compromès que “o liderem un govern constitucional o ens quedem a l’oposició perquè no pactarem amb el separatisme”.

“Cal concentrar el vot, és l’única garantia d’assegurar-se un govern constitucional i treure la ciutat de l’atròfia dels últims 12 anys” ha reivindicat l’alcaldable taronja. Per a Amelló, les eleccions del diumenge poden representar “un veritable canvi” si el constitucionalisme acudeix a votar en massa com va fer el 21 de desembre de 2017 i aposta per l’opció taronja.

 

 

Amelló (Cs): “Los constitucionalistas debemos votar a Ciudadanos porqué el PP puede quedarse sin representación y el PSC pactará con ERC”

  • El alcaldable de Figueres, Héctor Amelló, apunta que concentrar el voto“es la única garantía de asegurarse un gobierno constitucional que saque la ciudad de la atrofia”

Figueres, jueves 23 de mayo de 2019.- El portavoz y alcaldable de Ciudadanos (Cs) en Figueres, Héctor Amelló, ha vuelto a reivindicar esta mañana la necesidad de concentrar el voto constitucionalista en Ciudadanos “porque el PP puede quedarse sin representación en el ayuntamiento y esos votos no contarán y el PSC pactará con ERC si ve que pueden gobernar juntos”. Es por esa razón que Amelló ha insistido en agrupar el voto entorno a una única fuerza “que tiene garantizada la representación” y se ha comprometido que “o lideramos un gobierno constitucional o nos quedamos en la oposición porque no pactaremos con el separatismo”.

“Hay que concentrar el voto, es la única garantía de asegurarse un gobierno constitucional y sacar a la ciudad de la atrofia de los últimos 12 años” ha reivindicado el alcaldable naranja. Para Amelló, las elecciones del domingo pueden representar “un verdadero cambio” si el constitucionalismo acude a votar en masa como hizo el 21 de diciembre de 2017 y apuesta por la opción naranja.