• L’alcaldable, Jaume Vizern, assegura que la proximitat d’ambdós emplaçaments amb el passeig de Barcelona facilitaran el“desenvolupament comercial de la zona”

Olot, dimecres 22 de maig de 2019.- L’alcaldable de Ciutadans (Cs) a Olot, Jaume Vizern, ha proposat la creació de dues àrees d’aparcament a la ciutat per solucionar la mancança d’espai actual. Vizern ha indicat que ambdues superfícies haurien d’ubicar-se al Pla de Llacs, al costat del riu Fluvià, i l’altra al recinte firal de l’estació “que actualment es troba pràcticament sense utilitzar”.

L’alcaldable taronja ha precisat que la idoneïtat d’ambdós emplaçaments es veu reforçada perquè “es troben a cinc minuts a peu del passeig de Barcelona i de la plaça de Catalunya, i ajudaran a facilitar el desenvolupament lúdic i comercial de la zona”. Per aquesta raó, també ha considerat la possibilitat que es pugui reorganitzar el servei de transport públic per tal d’incloure aquestes dues. “Son dues mesures de cost insignificant i que ajudarien a millorar la mobilitat a la ciutat, deixant més espai amable per la circulació de vianants i bicicletes”, ha remarcat.

 

 

Ciudadanos Olot propone la creación de dos áreas de aparcamiento gratuito en el Pla de Llacs y el Firal

  • El alcaldable, Jaume Vizern, asegura que la proximidad de ambos emplazamientos con el paseo de Barcelona facilitarán el“desarrollo comercial de la zona”

Olot, miércoles 22 de mayo de 2019.- El alcaldable de Ciudadanos (Cs) en Olot, Jaume Vizern, ha propuesto la creación de dos áreas de aparcamiento en la ciudad para solucionar la carencia de espacio actual. Vizern ha indicado que ambas superficies tendrían que ubicarse en el Pla de Llacs, junto al río Fluvià, y la otra en el recinto ferial de la estación “que actualmente se encuentra prácticamente sin utilizar”.

El alcaldable naranja ha precisado que la idoneidad de ambos emplazamientos se ve reforzada porque “se encuentran a cinco minutos a pie del paseo de Barcelona y de la plaza de Cataluña, y ayudarán a facilitar el desarrollo lúdico y comercial de la zona”. Por esta razón, también ha considerado la posibilidad que se pueda reorganizar el servicio de transporte público para incluir estas dos. “Son dos medidas de coste insignificante y que ayudarían a mejorar la movilidad en la ciudad, dejando más espacio amable por la circulación de peatones y bicicletas”, ha remarcado.