- L’alcaldable de Figueres, Héctor Amelló, aposta per la innovació com a“principi fonamental del govern”que permetrà a la ciutat pujar al carro de la quarta revolució industrial
Figueres, dissabte 18 de maig de 2019.- El portaveu de Ciutadans (Cs) i alcaldable de Figueres, Héctor Amelló, ha anunciat que impulsarà la reconversió de part del polígon industrial “en un parc tecnològic que ens permeti captar empreses capdavanteres en l’àmbit tecnològic i cultural”. Es tracta d’una mesura que pretén “apostar per la ciència i la innovació com a eina per a guanyar el futur”.
En aquesta línia, l’alcaldable ha especificat que “baixarem els impostos al sector de la recerca” per a guanyar en competitivitat, productivitat i prosperitat. Al costat d’això, “potenciarem i aprofitarem les sinergies entre centres de recerca” i també “signarem acords entre l’ajuntament i les universitats per a potenciar la recerca, I+D+i i la creació d’empreses”.
Per a Amelló, la innovació “serà un principi fonamental de govern” que permetrà a Figueres pujar al carro de la quarta revolució industrial “i treure-la de l’estancament profund en el qual es troba”.
–
Amelló (CS): “Impulsaremos la creación de un parque tecnológico para captar empresas punteras en este campo”
- El alcaldable de Figueres, Héctor Amelló, apuesta por la innovación como“principio fundamental del gobierno”que permitirá a la ciudad subir al carro de la cuarta revolución industrial
Figueres, sábado 18 de mayo de 2019.- El portavoz de Ciudadanos (Cs) y alcaldable de Figueres, Héctor Amelló, ha anunciado que impulsará la reconversión de parte del polígono industrial “en un parque tecnológico que nos permita captar empresas punteras en el ámbito tecnológico y cultural”. Se trata de una medida que pretende “apostar por la ciencia y la innovación como herramienta para ganar el futuro”.
En esa línea, el alcaldable ha especificado que “bajaremos los impuestos al sector de la investigación” para ganar en competitividad, productividad y prosperidad. Junto a eso, “potenciaremos y aprovecharemos las sinergias entre centros de investigación” y también “firmaremos acuerdos entre el ayuntamiento y las universidades para potenciar la investigación, I+D+i y la creación de empresas”.
Para Amelló, la innovación “va a ser un principio fundamental de gobierno” que permitirá a Figueres subir al carro de la cuarta revolución industrial “y sacarla del estancamiento profundo en el que se encuentra”.