• L’alcaldable, Daniel Pamplona, apunta que això permetrà millorar els barris perifèrics de la ciutat, allargar les pernoctacions turístiques i guanyar nous espais pels gironins

Girona, dilluns 13 de maig de 2019.- L’alcaldable de Ciutadans (Cs) a Girona, Daniel Pamplona, ha anunciat un projecte de remodelació del patrimoni històric i en aquest sentit ha avançat que “condicionarem els polvorins, el calvari, la torre Alfons XII i el Castell de Montjuic perquè entrin dins les rutes turístiques de la ciutat”. Per al candidat, la recuperació del patrimoni històric permetria “reforçar el turisme i ampliar l’allargada de les pernoctacions”.

Pamplona ha considerat que la recuperació d’aquests “punts abandonats” permetria “millorar els barris perifèrics de la ciutat i fer-los més nets i més moderns”. El candidat taronja ha apuntat que això permetrà “potenciar els petits botiguers i el comerç de barri” la qual cosa també redundarà en“inversió a la ciutat com a projecte de futur i obtindrem una reactivació econòmica i laboral molt important”.

Finalment, l’alcaldable ha apuntat que la remodelació d’aquestes zones permetrà als gironins disposar de nous espais de “lleure i pràctica d’esport”perquè, en definitiva, seran “nous escenaris condicionats que beneficiaran a tothom”.

 

 

Pamplona (Cs): “Acondicionaremos los polvorines, el calvario, la torre Alfonso XII y el Castell de Montjuic para que entren dentro de las rutas turísticas de la ciudad”

  • El alcaldable, Daniel Pamplona, apunta que esto permitirá mejorar los barrios periféricos de la ciudad, alargar las pernoctaciones turísticas y ganar nuevos espacios para los gerundenses

Girona, lunes 13 de mayo de 2019.- El alcaldable de Ciudadanos (Cs) en Girona, Daniel Pamplona, ha anunciado un proyecto de remodelación del patrimonio histórico y en este sentido ha avanzado que “acondicionaremos los polvorines, el calvario, la torre Alfonso XII y el Castell de Montjuic para que entren dentro de las rutas turísticas de la ciudad”. Para el candidato, la recuperación del patrimonio histórico permitiría “reforzar el turismo y ampliar la alargada de las pernoctaciones”.

Pamplona ha considerado que la recuperación de estos “puntos abandonados” permitiría “mejorar los barrios periféricos de la ciudad y hacerlos más limpios y más modernos”. El candidato naranja ha apuntado que esto permitirá “potenciar los pequeños tenderos y el comercio de barrio” lo cual también redundará en “inversión para la ciudad como proyecto de futuro y obtendremos una reactivación económica y laboral muy importante”.

Finalmente, el alcaldable ha apuntado que la remodelación de estas zonas permitirá a los gerundenses disponer de nuevos espacios de “ocio y práctica de deporte” porque, en definitiva, serán “nuevos escenarios acondicionados que beneficiarán a todo el mundo”.