• L’alcaldable de Ciutadans a Girona qüestiona que durant els últims anys“s’ha governat d’esquenes a una gran part de la societat gironina com demostra el canvi de nom de la plaça”

Girona, diumenge 11 de maig de 2019.- L’alcaldable de Ciutadans (Cs) a la ciutat de Girona, Daniel Pamplona, ha assegurat avui que “ens comprometen a recuperar el nom de la plaça Constitució i ho farem en els primers cent dies de govern”. Pamplona considera que la plaça Constitució “és un lloc significatiu i ens ha de representar a tots els gironins” i ha manifestat que la Carta Magna “precisament va significar el canvi d’un sistema polític que ens va dotar de més drets i llibertats a tot”.

El candidat taronja ha qüestionat que durant els darrers anys “hem vist que s’ha governat d’esquenes a una gran part de la societat gironina com demostra el canvi de nom de la plaça perquè no hi havia necessitat”. És per aquesta raó que s’ha compromès també “a governar per tots, pensin com pensin i recuperar la concòrdia i la neutralitat institucional”.

 

 

Pamplona (Cs): “Nos comprometemos a recuperar el nombre de la plaza Constitución en los primeros cien días de gobierno”

  • El alcaldable de Ciudadanos en Girona cuestiona que durante los últimos años“se ha gobernado de espaldas a una gran parte de la sociedad gerundense como demuestra el cambio de nombre de la plaza”

Girona, domingo 11 de mayo de 2019.- El alcaldable de Ciudadanos (Cs) en la ciudad de Girona, Daniel Pamplona, ha asegurado que “nos comprometemos a recuperar el nombre de la plaza Constitución y lo haremos en los primeros cien días de gobierno”. Pamplona considera que la plaza Constitución “es un lugar significativo y nos tiene que representar a todos los gerundenses” y ha manifestado que la Carta Magna“precisamente significó el cambio de un sistema político que nos dotó de más derechos y libertades a todos”.

El candidato naranja ha cuestionado que durante los últimos años “hemos visto que se ha gobernado de espaldas a una gran parte de la sociedad gerundense como demuestra el cambio de nombre de la plaza porque no había necesidad”. Es por esta razón que se ha comprometido también “a gobernar para todos, piensen como piensen y recuperar la concordia y la neutralidad institucional”.