• L’alcaldable, José Manuel Álvarez*, es compromet també a l’adaptació de les platges i els parcs de la vila per a les persones discapacitades

Roses, diumenge 12 de maig de 2019.- El portaveu de Ciutadans (Cs) i alcaldable de Roses, José Manuel Álvarez, ha presentat aquest matí la candidatura de Ciutadans per a les eleccions municipals i ho ha fet remarcant la feina aconseguida fins al moment des de l’oposició i exposant les propostes de futur que té previstes realitzar en assolir l’alcaldia. Ha promès, per exemple, que la policia municipal “disposarà d’una nova comissaria adaptada a les seves necessitats perquè puguin realitzar la seva feina en condicions”. L’acte ha comptat amb la presència del diputat al Parlament de Catalunya, Jean Castel.

Álvarez ha volgut incidir en la necessitat de materialitzar projectes d’inclusió de les persones amb discapacitat i, en aquest sentit, s’ha compromès a realitzar un pla d’adaptació de platges i parcs, “ho vam demanar fa dos anys a l’equip de govern i és indignant que no s’hagi fet res”.

En l’àmbit de joventut, ha assegurat que seguirà endavant amb el projecte a l’excel·lència educativa “que vam impulsar des de l’oposició i seguirem apostant per ell perquè els joves estudiants són el nostre futur i s’ho mereixen”. També ha garantit que els joves esportistes “comptaran amb el suport de l’Ajuntament sigui quina sigui la federació que els empari en les competicions”.

 

 

Ciudadanos Roses presenta la candidatura y avanza que dotará la policía local de una nueva comisaría

  • El alcaldable, José Manuel Álvarez, se compromete también a la adaptación de las playas y los parques de la villa para las personas discapacitadas

Roses, domingo 12 de mayo de 2019.- El portavoz de Ciudadanos (Cs) y alcaldable de Roses, José Manuel Álvarez, ha presentado esta mañana la candidatura de Ciudadanos para las elecciones municipales y lo ha hecho remarcando el trabajo conseguido hasta el momento desde la oposición y exponiendo las propuestas de futuro que tiene previstas realizar al lograr la alcaldía. Ha prometido, por ejemplo, que la policía municipal “dispondrá de una nueva comisaría adaptada a sus necesidades para que puedan realizar su trabajo en condiciones”. El acto ha contado con la presencia del diputado al Parlament de Catalunya, Jean Castel.

Álvarez ha querido incidir en la necesidad de materializar proyectos de inclusión de las personas con discapacidad y, en este sentido, se ha comprometido a realizar un plan de adaptación de playas y parques, “lo pedimos hace dos años al equipo de gobierno y es indignante que no se haya hecho nada”.

En el ámbito de juventud, ha asegurado que seguirá adelante con el proyecto a la excelencia educativa “que impulsamos desde la oposición y seguiremos apostando por él porque los jóvenes estudiantes son nuestro futuro y se lo merecen”. También ha garantizado que los jóvenes deportistas “contarán con el apoyo del Ayuntamiento sea cual sea la federación que los ampare en las competiciones”.