• L’alcaldable de Ciutadans per Girona, Daniel Pamplona, indica que la formació taronja“representa l’opció guanyadora del constitucionalisme a la ciutat i l’única que pot garantir representació municipal”

Girona, dissabte 4 de maig de 2019.- L’alcaldable de Ciutadans (Cs) per Girona, Daniel Pamplona, ha presentat aquest matí la llista completa que configura la candidatura municipal per a concórrer a les eleccions del proper 26 de maig. “Una candidatura que aglutina professionals de diferents sectors que han decidit fer un pas endavant per aportar la seva experiència en un projecte ambiciós per a construir la Girona del segle XXI, una Girona oberta i cosmopolita”, ha remarcat.

El candidat taronja ha senyalat “la força, la joventut i el dinamisme” de la candidatura municipal que permetrà treballar per “modernitzar la ciutat i acomodar-la als reptes de futur, fomentar la innovació, l’smart city i una preferència per les polítiques socials que generin oportunitats laborals, connectin tots els barris de la ciutat i posin els veïns al centre de tots els serveis municipals”.

Pamplona ha volgut destacar que Ciutadans “representa l’opció guanyadora del constitucionalisme a la ciutat perquè cap altra formació que defensi la unió i la igualtat de tots els espanyols pot garantir tenir representació municipal”. A més, també ha volgut destacar “la solvència” del projecte que incorpora a les seves files a “històrics del partit que fins i tot van signar el manifest fundacional i són la prova del creixement i consolidació del partit”, com és el cas del diputat al Parlament de Catalunya, Jean Castel.

Durant la presentació de la candidatura, Pamplona ha volgut agrair la presència de Míriam Pujola “actual portaveu municipal que aporta valor i experiència” i ocupa la segona posició a la llista. També ha agraït que l’acompanyi com a número 3 el candidat al Senat per Girona, Bernat Doria, “que és un valor segur amb experiència en el sector de les finances”; Nagore Garcia, que va en quart lloc “i és graduada en dret i opositora al cos tècnic d’Hisenda”; i Míriam Aguilera, que ocupa la cinquena posició de la llista “i és un perfil excel·lent donada la seva trajectòria en l’exercici de l’advocacia”.

“Confio plenament en aquest conjunt de ciutadans que creuen en el liberalisme, el constitucionalisme i l’europeisme com a opció moderna i de futur per gestionar la Girona del segle XXI”, ha emfatitzat Pamplona.

 

 

Pamplona (Cs): “Tenemos un proyecto ambicioso para construir la Girona del siglo XXI, abierta y cosmopolita”

  • El alcaldable de Ciudadanos por Girona, Daniel Pamplona, indica que la formación naranja“representa la opción ganadora del constitucionalismo en la ciudad y la única que puede garantizar representación municipal”

Girona, sábado 4 de mayo de 2019.- El alcaldable de Ciudadanos (Cs) por Girona, Daniel Pamplona, ha presentado esta mañana la lista completa que configura la candidatura municipal para concurrir a las elecciones del próximo 26 de mayo. “Una candidatura que aglutina profesionales de diferentes sectores que han decidido dar un paso adelante para aportar su experiencia en un proyecto ambicioso para construir la Girona del siglo XXI, una Girona abierta y cosmopolita”, ha remarcado.

El candidato naranja ha señalado “la fuerza, la juventud y el dinamismo” de la candidatura municipal que permitirá trabajar para “modernizar la ciudad y acomodarla a los retos de futuro, fomentar la innovación, la smart city y una preferencia por las políticas sociales que generen oportunidades laborales, conecten todos los barrios de la ciudad y pongan a los vecinos en el centro de todos los servicios municipales”.

Pamplona ha querido destacar que Ciudadanos “representa la opción ganadora del constitucionalismo en la ciudad porque ninguna otra formación que defienda la unión y la igualdad de todos los españoles puede garantizar tener representación municipal”. Además, también ha querido destacar“la solvencia” del proyecto que incorpora a sus filas a “históricos del partido que incluso firmaron el manifiesto fundacional y son la prueba del crecimiento y consolidación del partido”, como es el caso del diputado en el Parlament de Catalunya, Jean Castel.

Durante la presentación de la candidatura, Pamplona ha querido agradecer la presencia de Míriam Pujola “actual portavoz municipal que aporta valor y experiencia” y ocupa la segunda posición a la lista. También ha agradecido que lo acompañe como número 3 el candidato en el Senado por Girona, Bernat Doria, “que es un valor seguro con experiencia en el sector de las finanzas”; Nagore Garcia, que va en cuarto lugar “y es graduada en derecho y opositora al cuerpo técnico de Hacienda”; y Míriam Aguilera, que ocupa la quinta posición de la lista “y es un perfil excelente dada su trayectoria en el ejercicio de la abogacía”.

“Confío plenamente en este conjunto de ciudadanos que creen en el liberalismo, el constitucionalismo y el europeísmo como opción moderna y de futuro para gestionar la Girona del siglo XXI”, ha enfatizado Pamplona.