L’alcaldable, Rebeca López

  • És la primera vegada que Ciutadans es presenta a Vilafant i López assegura que el seu és un“compromís amb la ciutadania per facilitar un canvi i que Vilafant miri al futur”

Vilafant, divendres 5 de d’abril de 2019.- Ciutadans informa que la direcció nacional del partit ha anunciat la candidatura de Rebeca López Losada com a candidata a l’alcaldia de Vilafant en les pròximes eleccions municipals.

López, casada i de 38 anys, treballa en l’actualitat dins l’àmbit hospitalari i és diplomada en Infermeria, també compta amb formació de postgrau en matèria prehospitalària urgent i malalts de càncer. S’ha inscrit a Ciutadans el 2019.

La candidata taronja ha assegurat que afronta el repte de presentar-se a l’alcaldia “com un compromís amb la ciutadania per facilitar un canvi polític que permeti a Vilafant mirar al futur”. López ha remarcat que disposa “d’un gran equip” que permetrà també “treballar per la convivència, la tolerància i la cohesió social”.

 

Ciudadanos anuncia Rebeca López como candidata a la alcaldía de Vilafant

  • Es la primera vez que Ciudadanos se presenta en Vilafant y López asegura que el suyo es un“compromiso con la ciudadanía para facilitar un cambio y que Vilafant mire al futuro”

Vilafant, viernes 5 de abril de 2019.- Ciudadanos informa que la dirección nacional del partido ha anunciado la candidatura de Rebeca López Losada como candidata a la alcaldía de Vilafant en las próximas elecciones municipales.

López, casada y de 38 años, trabaja en la actualidad dentro del ámbito hospitalario y es diplomada en Enfermería, también cuenta con formación de posgrado en materia prehospitalaria urgente y enfermos de cáncer. Se ha inscrito en Ciudadanos el 2019.

La candidata naranja ha asegurado que afronta el reto de presentarse a la alcaldía “como un compromiso con la ciudadanía para facilitar un cambio político que permita en Vilafant mirar al futuro”. López ha remarcado que dispone “de un gran equipo” que permitirá también “trabajar por la convivencia, la tolerancia y la cohesión social”.