L’alcaldable, Manuel Vázquez

  • És la primera vegada que Ciutadans es presenta a Caldes i Vázquez assegura que centrarà el seu projecte a donar suport a les empreses locals, fomentar el turisme i ajudar els joves

Caldes de Malavella, divendres 5 d’abril de 2019.- Ciutadans informa que la direcció nacional del partit ha anunciat la candidatura de Manuel Vázquez com a candidat a l’alcaldia de Caldes de Malavella en les pròximes eleccions municipals.

Vázquez, casat i de 61 anys, exerceix de conductor professional. Prèviament s’havia dedicat al negoci de l’hostaleria. Inscrit a Ciutadans el 2013, va exercir de secretari coordinador de la formació fins al seu nomenament com a regidor a Girona durant l’actual mandat.

L’alcaldable ha assegurat que la formació taronja “treballarà per a aconseguir un ajuntament transparent, baixar l’índex de robatoris que està patint Caldes i donar suport als nostres joves en matèria d’habitatge, ocupació, oci i emprenedors”. Vázquez ha afegit que Ciutadans compta també amb un projecte “de suport a les empreses locals, de foment del turisme i una proposta per a millorar les connexions del transport públic”.

 

Ciudadanos anuncia Manuel Vázquez como candidato a la alcaldía de Caldes de Malavella

  • Es la primera vez que Ciudadanos se presenta en Caldes y Vázquez asegura que centrará su proyecto en apoyar las empresas locales, fomentar el turismo y ayudar a los jóvenes

Caldes de Malavella, viernes 5 de abril de 2019.- Ciudadanos informa que la dirección nacional del partido ha anunciado la candidatura de Manuel Vázquez como candidato a la alcaldía de Caldes de Malavella en las próximas elecciones municipales.

Vázquez, casado y de 61 años, ejerce de conductor profesional. Previamente se había dedicado al negocio de la hostelería. Inscrito en Ciudadanos el 2013, ejerció de secretario coordinador de la formación hasta su nombramiento como concejal en Girona durante el actual mandato.

El alcaldable ha asegurado que la formación naranja “trabajará para conseguir un ayuntamiento transparente, bajar el índice de robos que está sufriendo Caldes y apoyar a nuestros jóvenes en materia de vivienda, empleo, ocio y emprendedores”. Vázquez ha añadido que Ciudadanos cuenta también con un proyecto “de apoyo a las empresas locales, de fomento del turismo y una propuesta para mejorar las conexiones del transporte público”.