• El portaveu municipal de Cs, Héctor Amelló, es mostra sorprès que PSC i PP puguin donar suport als comptes“dels partits que treuen la veu als ciutadans constitucionalistes”

Figueres, dilluns 18 de febrer de 2019.- El portaveu municipal de Ciutadans (Cs) a Figueres, Héctor Amelló, ha anunciat que la seva formació “no aprovarà el pressupost municipal dels partits colpistes” perquè entén que “qualsevol suport als comptes que volen presentar aquests partits suposa una traïció al constitucionalisme”. A més, el portaveu s’ha mostrat perplex davant la possibilitat que PSC i PP puguin donar suport als comptes municipals “dels partits que han provocat el cop a la democràcia, que no han cessat d’insultar-nos i arraconar els ciutadans partidaris del constitucionalisme”.

El portaveu taronja ha manifestat que “no és el moment de concessions al separatisme perquè és el moment de governar per a tota la ciutadania”. Amb aquest posicionament respecte dels comptes municipals, Amelló vol “deixar clar que Cs està al costat dels veïns que es senten menystinguts i apartats de la vida pública pel govern actual i no els deixarem sols”.

Amelló també ha volgut advertir a socialistes i populars que facilitar l’aprovació del pressupost municipal dels partits separatistes “és una traïció als seus votants”. “De debò PSC i PP donaran suport a un govern que monopolitza les institucions i l’espai públic penjant pancartes separatistes que marginen a la meitat dels veïns de Figueres, que ataca a la democràcia i que treu la veu als constitucionalistes?”, s’ha preguntat.

 

 

Amelló (Cs): “Cs no aprobará el presupuesto municipal de Figueres de los partidos golpistas”

  • El portavoz municipal de Cs, Héctor Amelló, se muestra sorprendido que PSC y PP puedan apoyar las cuentas“de los partidos que quitan la voz a los ciudadanos constitucionalistas”

Figueres, lunes 18 de febrero de 2019.- El portavoz municipal de Ciudadanos (Cs) en Figueres Héctor Amelló ha anunciado que su formación “no aprobará el presupuesto municipal de los partidos golpistas” porqué entiende que “cualquier apoyo a las cuentas que quieren presentar estos partidos supone una traición al constitucionalismo”. Además, el portavoz se ha mostrado perplejo ante la posibilidad que PSC y PP puedan apoyar las cuentas municipales “de los partidos que han provocado el golpe a la democracia, que no han cesado de insultarnos y arrinconar a los ciudadanos partidarios del constitucionalismo”.

El portavoz naranja ha manifestado que “no es el momento de concesiones al separatismo porque es el momento de gobernar para toda la ciudadanía”. Con este posicionamiento respecto a las cuentas municipales, Amelló quiere “dejar claro que Cs está al lado de los vecinos que están siendo ninguneados y apartados de la vida pública por el gobierno actual y no les dejaremos solos”.

Amelló también ha querido advertir a socialistas y populares que facilitar la aprobación del presupuesto municipal de los partidos separatistas “es una traición a sus votantes”. “¿En serio PSC y PP apoyarán un gobierno que monopoliza las instituciones y el espacio público colgando pancartas separatistas que marginan a la mitad de los vecinos de Figueres, que ataca a la democracia y que quita la voz a los constitucionalistas?”, se ha preguntado.