• La portaveu municipal, Míriam Pujola, lamenta que el govern“abandoni els barris perifèrics” i no contempli millores “a famílies monoparentals, col·lectiu LGTBI o la gratuïtat dels llibres de text”

Girona, dimecres 13 de febrer de 2019.- La portaveu municipal de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Girona, Míriam Pujola, ha anunciat aquest matí en roda de premsa que votarà en contra dels pressupostos municipals perquè el govern “té un projecte de ciutat esgotat” i els comptes “no plantegen millores socials”. La regidora ha indicat que els pressupostos “estan carregats d’errors històrics”.

Pujola ha criticat que el govern “no plantegi millores de pes per a les famílies monoparentals, ni al col·lectiu LGTBI ni tampoc a l’eradicació de la violència de gènere”. A més, també ha fet esment que es tracta d’uns comptes que “s’obliden dels joves, no inclou descomptes per l’accés a la cultura ni la gratuïtat dels llibres de text”.

La regidora taronja també ha criticat que el govern “no faci una ampliació decidida ni necessària de la policia municipal” i que mantingui“l’abandonament dels barris perifèrics”, en especial al sector est de la ciutat “on se segueixen patint talls de llum”. Per aquesta raó, ha explicat que“qui aprova aquests pressupostos i la gestió que arrossega és coresponsable de tenir una ciutat aturada, de mantenir els errors del govern, de seguir formant de l’AMI, de l’escàndol del Bloom, Agissa i de portar Girona al màxima descrèdit nacional”.

 

Pujola: “Cs Girona votará en contra de los presupuestos porque no plantean mejoras sociales y son muestra de un proyecto agotado”

  • La portavoz municipal, Míriam Pujola, lamenta que el gobierno“abandone los barrios periféricos” y no contemple mejoras “a familias monoparentales, colectivo LGTBI o la gratuidad de los libros de texto”

Girona, miércoles 13 de febrero de 2019.- La portavoz municipal de Ciutadans (Cs) en el Ayuntamiento de Girona, Míriam Pujola, ha anunciado esta mañana en rueda de prensa que votará en contra de los presupuestos municipales porque el gobierno “tiene un proyecto de ciudad agotado” y las cuentas “no plantean mejoras sociales”. La concejal ha indicado que los presupuestos “están cargados de errores históricos”.

Pujola ha criticado que el gobierno “no plantee mejoras de peso para las familias monoparentales, ni para el colectivo LGTBI ni tampoco para la erradicación de la violencia de género”. Además, también ha hecho mención que se trata de unos cuentas en las que “se olvidan de los jóvenes, no incluye descuentos para el acceso a la cultura ni la gratuidad de los libros de texto”.

La concejal naranja también ha criticado que el gobierno “no haga una ampliación decidida ni necesaria de la policía municipal” y que mantenga “el abandono de los barrios periféricos”, en especial el sector este de la ciudad “donde se siguen sufriendo cortes de luz”. Por esta razón, ha explicado que “quién aprueba estos presupuestos y la gestión que arrastra es coresponsable de tener una ciudad parada, de mantener los errores del gobierno, de seguir formando de la AMI, del escándalo del Bloom, Agissa y de llevar Girona al máxima descrédito nacional”.