- La portaveu municipal, Míriam Pujola, lamenta que el govern“mentís”durant el ple de dilluns i assegurés que ja ho estava fent “quan és evident que no perquè porten gairebé tres mesos de retard”
Girona, divendres 14 de desembre de 2018.- La portaveu municipal de Ciutadans (Cs) a Girona, Míriam Pujola, ha reclamat al govern local que “pagui les hores extra que deu a la Policia Municipal des del passat mes de setembre”. Pujola ha recordat que ja va requerir-ho durant el darrer ple i ha lamentat que el govern “mentís” assegurant que ja ho estava fent “quan és evident que no perquè porten gairebé tres mesos de retard”.
La regidora de Cs també ha exigit que se’ls abonin les hores extra corresponents a les Fires de Sant Narcís. “La policia no ha d’esperar fins el gener per cobrar un servei efectuat el mes d’octubre, més encara quan és un servei que està previst i es repeteix cada any el mateix mes”, ha indicat.
Segons ha pogut tenir coneixement la regidora, la policia municipal hauria d’haver cobrat el mes d’octubre les hores extra corresponents al mes de setembre “però en comptes d’això reben un correu electrònic dient-los que no han tingut temps a incloure-les a la nòmina i que ho faran a la de novembre però a la de novembre tampoc els hi paguen”.
Per a la portaveu taronja, aquesta situació és una prova més del “desgavell i la deixadesa” que suposa l’actual equip de govern, que “no té la ciutat al dia i per això la policia no cobra a temps, el servei de transport de bus ha estat a punt d’expirar, hi ha ascensors municipals sense la revisió feta des de 2010 i un seguit de despropòsits similars”.
–
Cs Girona reclama al gobierno local que pague las horas extra que debe a la Policía Municipal desde el pasado mes de septiembre
- La portavoz municipal, Míriam Pujola, lamenta que el gobierno“mintiera”durante el pleno del lunes y asegurara que ya lo estaba haciendo “cuando es evidente que no porque llevan casi tres meses de retraso”
Girona, viernes 14 de diciembre de 2018.- La portavoz municipal de Ciudadanos (Cs) en Girona, Míriam Pujola, ha reclamado en el gobierno local que“pague las horas extra que debe de a la Policía Municipal desde el pasado mes de septiembre”. Pujola ha recordado que ya lo requirió durante el último pleno y ha lamentado que el gobierno “mintiera” asegurando que ya lo estaba haciendo “cuando es evidente que no porque traen casi tres meses de retraso”.
La concejal de Cs también ha exigido que se les abonen las horas extra correspondientes a las Ferias de Sant Narcís. “La policía no tiene que esperar hasta enero para cobrar un servicio efectuado el mes de octubre, más aún cuando es un servicio que está previsto y se repite cada año el mismo mes”, ha indicado.
Según ha podido tener conocimiento la concejal, la policía municipal debería haber cobrado el mes de octubre las horas extra correspondientes al mes de septiembre “pero en vez de esto reciben un correo electrónico diciéndoles que no han tenido tiempo a incluirlas en la nómina y que lo harán en la de noviembre pero en la de noviembre tampoco se los pagan”.
Para la portavoz naranja, esta situación es una prueba más del “desbarajuste y la dejadez” que supone el actual equipo de gobierno, que “no tiene la ciudad al día y por eso la policía no cobra a tiempo, el servicio de transporte de bus ha estado a punto de expirar, hay ascensores municipales sin la revisión hecha desde 2010 y una serie de despropósitos similares”.