• El portaveu municipal de Figueres lamenta que el nou alcalde“només faci anuncis buits i sigui incapaç de convocar el ple ordinari”

Figueres, dimarts 11 de desembre de 2018.- ““El que ha de fer el Masquef és convocar el ple de desembre i no eludir les seves responsabilitats, no entenem quin problema hi ha perquè el nou alcalde no convoqui el ple ordinari de desembre”. Així de preocupat s’ha mostrat el portaveu de Ciutadans (Cs) a Figueres, Héctor Amelló, en veure que el nou alcalde de la ciutat s’ha centrat “en fer anuncis buits” i, de moment, “és incapaç de convocar el ple ordinari” que se celebra el primer dijous de mes. “És cert que la setmana passada era un pont però és que, a dia d’avui, seguim sense saber quan pensa celebrar-lo”, ha indicat Amelló.

Amelló s’ha mostrat preocupat per la situació “perquè la ciutat no pot quedar paralitzada i hi ha debats que urgeixen celebrar-se”. El portaveu taronja tem que aquesta dilació en els assumptes ordinaris “només sigui una estratègia per dissimular la falta de projecte i idees del govern convergent”.

Per Amelló, el fet que encara segueixi sense saber-se si se celebrarà un ple ordinari al desembre és “un símptoma de la falta de treball efectiu i falta de transparència”. “No es pot governar Figueres només amb anuncis de premsa i populisme” ha lamentat Amelló abans d’afegir que el relleu en l’alcaldia solament ha demostrat que “de moment, no està governant Masquef sinó els seus endollats a sou”.

 

 

Amelló (Cs): “Lo que debe hacer el Masquef es convocar el pleno de diciembre y no eludir sus responsabilidades”

  • El portavoz municipal de Figueres lamenta que el nuevo alcalde“solo haga anuncios vacíos y sea incapaz de convocar el pleno ordinario”

Figueres, martes 11 de diciembre de 2018.- ““Lo que debe hacer el Masquef es convocar el pleno de diciembre y no eludir sus responsabilidades”no entendemos qué problema hay para que el nuevo alcalde no convoque el pleno ordinario de diciembre”. Así de preocupado se ha mostrado el portavoz de Ciudadanos (Cs) en Figueres, Héctor Amelló, al ver que el nuevo alcalde de la ciudad se ha centrado “en hacer anuncios vacíos” y, por el momento, “es incapaz de convocar el pleno ordinario” que se celebra el primer jueves de mes. “Es cierto que la semana pasada era un puente pero es que, a día de hoy, seguimos sin saber cuándo piensa celebrarlo”, ha indicado Amelló.

Amelló se ha mostrado preocupado por la situación “porque la ciudad no puede quedar paralizada y hay debates que urgen celebrarse”. El portavoz naranja teme que esta dilación en los asuntos ordinarios “solo sea una estrategia para disimular la falta de proyecto e ideas del gobierno convergente”.

Para Amelló, el hecho que aún siga sin saberse si se celebrará un pleno ordinario en diciembre es “un síntoma de la falta de trabajo efectivo y falta de transparencia”. “No se puede gobernar Figueres solo con anuncios de prensa y populismo” ha lamentado Amelló antes de añadir que el relevo en la alcaldía solo  ha demostrado que “de momento, no está gobernando Masquef sino sus enchufados a sueldo”.