• Entre aquestes es troba un pla integral de seguretat, mesures contra l’ocupació i els narcopisos, la creació de l’Agència de Comerç i un pla d’emergència social

Figueres, divendres 23 de novembre de 2018.- El portaveu municipal de Ciutadans (Cs) a Figueres, Héctor Amelló, ha anunciat que demanarà al nou alcalde de la ciutat la incorporació d’un paquet de mesures urgents per “treure Figueres d’aquest mal pas en què es troba actualment per la inacció del govern local”.

El regidor li traslladarà el conjunt de mesures durant la reunió prevista per dilluns vinent. No obstant això, ha anunciat que, entre aquestes, posarà sobre la taula la necessitat de “realitzar un pla integral de seguretat, concretar mesures contra l’ocupació i els narcopisos, nomenar un regidor de turisme i reactivació econòmica i crear l’Agència de Comerç i Turisme, crear un pla d’emergència social i garantir la neutralitat institucional que està sent vulnerada de forma permanent pel govern local”.

Amelló ha assegurat que “així podrem comprovar si realment el nou alcalde té voluntat de diàleg i consens o solament és xerrameca de cara a la galeria”. El portaveu taronja ha recordat que “portem pràcticament tot el mandat reclamant aquestes millores però el govern convergent ha estat desaparegut”.

 

 

Cs Figueres exige al nuevo alcalde un paquete de medidas urgentes para “sacar Figueres del atolladero”

  • Entre estas se encuentra un plan integral de seguridad, medidas contra la ocupación y los narcopisos, la creación de la Agencia de Comercio y un plan de emergencia social

Figueres, viernes 23 de noviembre de 2018.- El portavoz municipal de Ciudadanos (Cs) en Figueres, Héctor Amelló, ha anunciado que pedirá al nuevo alcalde de la ciudad la incorporación de un paquete de medidas urgentes para “sacar Figueres del atolladero en que se encuentra actualmente por la inacción del gobierno local”.

El concejal le trasladará el conjunto de medidas durante la reunión prevista para el próximo el lunes. Sin embargo, ha anunciado que, entre estas,  pondrá sobre la mesa la necesidad de “realizar un plan integral de seguridad, concretar medidas contra la ocupación y los narcopisos, nombrar un concejal de turismo y reactivación económica y crear la Agencia de Comercio y Turismo, crear un plan de emergencia social y garantizar la neutralidad institucional que está siendo vulnerada de forma permanente por el gobierno local”.

Amelló ha asegurado que “así podremos comprobar si realmente el nuevo alcalde tiene voluntad de diálogo y consenso o solo es palabrería de cara a la galería”. El portavoz naranja ha recordado que “llevamos prácticamente todo el mandato reclamando estas mejoras pero el gobierno convergente ha estado desaparecido”.