• La idea és que es faci a principis d’estiu perquè la ciutat es converteixi en el centre de referència comercial i cultural de la província i sigui un expositor de productes de l’Empordà i la DO

Figueres, dilluns 26 de novembre de 2018.- El portaveu de Ciutadans (Cs) a Figueres, Héctor Amelló, ha anunciat que el seu grup municipal vol impulsar el Shopping Festival Figueres al castell de Sant Ferran perquè es converteixi en un esdeveniment comercial i turístic de referència a la província. “Volem que sigui a l’inici de l’estiu i se celebri de forma anual per atraure turisme i es converteixi en un expositor de primer ordre dels comerços de la ciutat, els productes de proximitat i la DO Empordà”, ha indicat.

El regidor taronja considera que el castell de Sant Ferran és “el lloc idoni” per a un esdeveniment d’aquestes característiques perquè “té espai suficient, compta amb aparcament, no genera problemes de tràfic, disposa de capacitat per acollir un gran volum de gent i permetria que el Shopping Festival Figueres funcionés matí i tarda”.

Per Amelló, l’impuls comercial de Figueres “és una necessitat vital i urgent” per revertir la situació actual que està vivint el sector. A més, el fet de realitzar un esdeveniment d’aquestes característiques al castell permetria també que els músics i les companyies de dansa i teatre de la comarca tinguessin també un aparador on promocionar-se i programar espectacles en directe.

“Tot això és una bona forma d’aprofundir en la idea de crear paquets turístics, desenvolupar la marca Figueres ciutat comercial i ser referent comercial, gastronòmic i cultural”, ha finalitzat.

 

Cs Figueres quiere crear el Shopping Festival Figueres en el castillo de Sant Ferran como reclamo comercial y turístico

  • La idea es hacerlo a principios de verano para que la ciudad se convierta en el centro de referencia comercial y cultural de la provincia y sea un expositor de productos del Empordà y la DO

Figueres, lunes 26 de noviembre de 2018.- El portavoz de Ciudadanos (Cs) en Figueres, Héctor Amelló, ha anunciado que su grupo municipal quiere impulsar el Shopping Festival Figueres en el castillo de Sant Ferran para que se convierta en un evento comercial y turístico de referencia en la provincia.“Queremos que sea a principio de verano y se celebre de forma anual para atraer turismo y se convierta en un expositor de primer orden de los comercios de la ciudad,  los productos de proximidad y la DO Empordà”, ha indicado.

El concejal naranja considera que el castillo de Sant Ferran es “el lugar idóneo” para un evento de estas características porque “tiene espacio suficiente, dispone de aparcamiento, no genera problemas de tráfico, dispone de capacidad para albergar un gran volumen de gente y permitiría que el Shopping Festival Figueres funcionara mañana y tarde”.

Para Amelló, el impulso comercial de Figueres “es una necesidad vital y urgente” para revertir la situación actual que está viviendo el sector. Además, el hecho de realizar un evento de estas características en el castillo permitiría también que los músicos y las compañías de danza y teatro de la comarca tuvieran también un escaparate donde promocionarse y programar espectáculos en directo.

“Todo esto es una buena forma de profundizar en la idea de crear paquetes turísticos, desarrollar la marca Figueres ciudad comercial y ser referente comercial, gastronómico y cultural”, ha finalizado.