• El portaveu municipal, Héctor Amelló, lamenta que“de nou, el PSC s’alia amb els partits separatistes en contra dels interessos dels ciutadans de Figueres”

Figueres, dilluns 5 de novembre de 2018.-  El portaveu municipal de Ciutadans (Cs) a Figueres, Héctor Amelló, ha lamentat “l’actitud filibustera dels partits municipals d’esquerra” que han impedit celebrar el ple extraordinari de renúncia de l’alcaldessa de la ciutat. “De nou, el PSC, s’alia amb els partits separatistes en contra dels interessos dels ciutadans de Figueres”, ha qüestionat Amelló abans d’afegir que “això demostra clarament que s’està forjant un bloc d’esquerres independentistes” en el consistori.

Amelló ha criticat el bloqueig a la renúncia de l’alcaldessa per part de socialistes i independentistes perquè “amb aquesta actitud filibustera estan jugant a dinamitar aquesta ciutat”. Per al regidor, “la responsabilitat del que succeeix a Figueres és tant del govern ineficient com de socialistes i independentistes que estan destruint la ciutat gratuïtament”.

Per al portaveu taronja, el que ha passat aquesta tarda és fruit “dels revengismes del PSC” per la ruptura del govern municipal “però és intolerable que anteposi la seva set de venjança a les necessitats de la ciutat”. “Fa mesos que des de l’oposició demanem la dimissió de l’alcaldessa i precisament avui, que era el ple de renúncia, el PSC i els seus socis separatistes ho bloquegen”, ha remarcat.

 

 

 

 

Cs Figueres lamenta “la actitud filibustera de la izquierda municipal” que ha impedido que la alcaldesa renuncie al cargo 

  • El portavoz municipal, Héctor Amelló, lamenta que “de nuevo, el PSC se alía con los partidos separatistas en contra de los intereses de los ciudadanos de Figueres”

Figueres, lunes 5 de noviembre de 2018.-  El portavoz municipal de Ciudadanos (Cs) en Figueres, Héctor Amelló, ha lamentado “la actitud filibustera de los partidos municipales de izquierda” que han impedido celebrar el pleno extraordinario de renuncia de la alcaldesa de la ciudad. “De nuevo, el PSC, se alía con los partidos separatistas en contra de los intereses de los ciudadanos de Figueres”, ha cuestionado Amelló antes de añadir que “esto demuestra claramente que se está fraguando un bloque de izquierdas independentistas” en el consistorio.

Amelló ha criticado el bloqueo a la renúncia de la alcaldesa por parte de socialistas e independentistas porque “con esta actitud filibustera están jugando a dinamitar esta ciudad”. Para el concejal, “la responsabilidad de lo que sucede en Figueres es tanto del gobierno ineficiente como de socialistas e independentistas que están destruyendo la ciudad gratuitamente”.

Para el portavoz naranja, lo que ha ocurrido esta tarde es fruto “de los revanchismos del PSC” por la ruptura del gobierno municipal “pero es intolerable que anteponga su sed de venganza a las necesidades de la ciudad”. “Hace meses que desde la oposición pedimos la dimisión de la alcaldesa y precisamente hoy, que era el pleno de renuncia, el PSC y sus socios separatistas lo bloquean”, ha remarcado.