• El responsable d’Acció Institucional de Ciutadans a Catalunya afirma que la seva formació no participarà en uns actes que  “exclouen més de la meitat de la societat catalana”

Barcelona, dijous 6 de setembre de 2018.- El responsable d’Acció Institucional de Ciutadans a Catalunya, Joan García, ha anunciat avui que la seva formació “no participarà en els actes institucionals municipals de la Diada”. García ha explicat que això serà així perquè “la Diada no és de tots,  se l’han apropiat els separatistes i els actes que organitzen exclouen més de la meitat de la societat catalana”.

“A més de la meitat dels catalans ens indigna que una determinada ideologia s’apropiï de la Diada de forma desvergonyida”, ha defensat García. I ha recordat que “s’organitzen actes polititzats i enfocats a una ideologia que no representa al conjunt de la societat catalana”. Així mateix el responsable d’Acció Institucional de Cs ha manifestat que  Ciutadans “no vol ser còmplice dels que han segrestat una festa que hauria de ser de tots per convertir-la en una jornada independentista amb un discurs marcat per la divisió, l’enfrontament i la ruptura amb la resta d’Espanya”

Finalment el dirigent de Cs ha recordat que “des de  Ciutadans sempre s’ha proposat com a festivitat de Catalunya la Diada de Sant Jordi”.

 

Ciudadanos (Cs) no asistirá a los actos institucionales municipales del Once de Septiembre

  • El responsable de Acción Instituciónal de Ciutadans en Cataluña afirma que su formación no participará en unos actos que“excluyen más de la mitad de la sociedad catalana”

Barcelona, jueves 6 de septiembre de 2018.- El responsable de Acción Institucional de Ciudadanos en Cataluña, Joan García, ha anunciado hoy que su formación “no participará en los actos institucionales municipales de la Diada”. García ha explicado que esto será así porque “la Diada no es de todos, se la han apropiado los separatistas y los actos que organizan excluyen a más de la mitad de la sociedad catalana”.

“A más de la mitad de los catalanes nos indigna que una determinada ideología se apropie de la Diada de forma desvergonzada”, ha defendido García. Y ha recordado que “se organizan actos politizados y enfocados a una ideología que no representa al conjunto de la sociedad catalana”. Así mismo el responsable de Acción Institucional de Cs ha manifestado que Ciudadanos “no quiere ser cómplice de los que han secuestrado una fiesta que tendría que ser de todos para convertirla en una jornada independentista con un discurso marcado por la división, el enfrentamiento y la ruptura con el resto de España”.

Finalmente el dirigente de Cs ha recordado que “desde Ciudadanos siempre se ha propuesto como festividad de Cataluña la Diada de Sant Jordi”.