• El portaveu municipal, Héctor Amelló, recorda que a l’octubre acaba l’actual contracta i “ara mateix no està garantida la continuïtat del servei”

Figueres, dimecres 18 de juliol de 2018.- El portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Figueres, Héctor Amelló, ha reclamat al govern de Figueres que expliqui si té intenció de municipalitzar el Servei d’il·luminació i zones verdes o el traurà a concurs. Amelló s’ha mostrat preocupat per la “inacció” del govern municipal convergent: “Ara mateix no està garantida la continuïtat del servei d’il·luminació i zones verdes de Figueres i això que a l’octubre acaba l’actual contracte”.

“Ja sabem que l’alcaldessa està més a Barcelona que a Figueres i que la resta de l’equip està més preocupat pel joc de cadires i saber qui serà alcaldable el 2019 que en governar la ciutat però cal gestionar”, ha criticat Amelló.

El portaveu taronja ha posat de manifest que “és al govern a qui li toca decidir si aposta per la via pública o la privada però és evident que no estem en termini per tenir-ho resolt abans d’octubre”. El regidor ha recordat que actualment és l’empresa mixta Ecoserveis l’encarregada del contracte d’il·luminació i zones verdes però “ja no té marge per a més pròrrogues i ara els serveis hauran de licitar-se per separat si el govern opta per la privatització”.

Al mateix temps, Amelló ha demanat al govern municipal que el nou servei de zones verdes “contempli un projecte de millora del parc de les Aigües, que actualment està bastant deixat de costat”.

 

 

Cs reclama al gobierno de Figueres que explique si tiene intención de municipalizar el servicio de iluminación y zonas verdes o lo sacará a concurso

  • El portavoz municipal, Héctor Amelló, recuerda que en octubre termina la actual contrata y “ahora mismo no está garantizada la continuidad del servicio”

Figueres, miércoles 18 de julio de 2018.- El portavoz de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Figueres, Héctor Amelló, ha reclamado al gobierno de Figueres que explique si tiene intención de municipalizar el Servicio de iluminación y zonas verdes o lo sacará a concurso. Amelló se ha mostrado preocupado por la “inacción” del gobierno municipal convergente: “Ahora mismo no está garantizada la continuidad del servicio de iluminación y zonas verdes de Figueres y eso que en octubre termina la actual contrata”.

“Ya sabemos que la alcaldesa está más en Barcelona que en Figueres y que el resto del equipo está más preocupado por el juego de sillas y saber quién será alcaldable en 2019 que en gobernar la ciudad pero hay que gestionar”, ha criticado Amelló.

El portavoz naranja ha puesto de manifiesto que “es al gobierno a quién le toca decidir si apuesta por la vía pública o la privada pero es evidente que no estamos en plazo para tenerlo resuelto antes de octubre”. El concejal ha recordado que actualmente es la empresa mixta Ecoserveis la encargada de la contrata de iluminación y zonas verdes pero “ya no tiene margen para más prórrogas y ahora los servicios deberán licitarse por separado si el gobierno opta por la privatización”.

Al mismo tiempo, Amelló ha pedido al gobierno municipal que el nuevo servicio  de zonas verdes “contemple un proyecto de mejora del parc de les Aigües, que actualmente está bastante dejado de lado”.