- El regidor Manuel Vázquez qüestiona que“tinguin temps per anar de turisme però no per tirar endavant projectes de ciutat com el pla especial de la Devesa”
Girona, dijous 15 de març de 2018.- El regidor de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Girona, Manuel Vázquez, ha criticat que la pràctica totalitat de l’equip de govern municipal, excepte dos regidors, “abandonin la ciutat un dia laborable com avui per visitar un pròfug” com l’expresident de la Generalitat, Carles Puigdemont. Entén el regidor que el viatge és injustificat, “el podrien haver fet en cap de setmana o un dia festiu”, tenint en compte que els regidors han admès que es tracta d’una“visita personal i no han anat a reunir-se per treballar”. Per aquesta raó, indica que estarà atent “a veure qui paga les despeses perquè no poden sortir de l’erari públic”.
“És molt qüestionable que el govern tingui temps per anar de turisme però no per tirar endavant projectes de ciutat com el pla especial de la Devesa o l’entrada sud”, ha lamentat el regidor taronja. “S’han pres el dia lliure per veure un fugit de la justícia”, els ha retret.
Vázquez considera que aquest “desistiment de funcions” és una clara mostra d’un govern municipal “esgotat, orfe de projectes i que tracta de salvar la seva inacció amb el procés” encara que això suposi “fracturar la societat gironina”.
D’altra banda, el grup municipal també ha demanat la “retirada immediata” dels quatre tòtems separatistes que han aparegut a la plaça Independència i que el govern no ha volgut retirar a pesar que incompleixen l’ordenança d’ocupació de la via pública i no tenen permís municipal.
–
Cs Girona critica que casi todo el equipo de gobierno municipal “abandone la ciudad un día laborable para visitar a un prófugo”
- El concejal Manuel Vázquez cuestiona que“tengan tiempo para irse de turismo pero no para sacar adelante proyectos de ciudad como el plan especial de la Devesa”
Girona, jueves 15 de marzo de 2018.- El concejal de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Girona, Manuel Vázquez, ha criticado que la práctica totalidad del equipo de gobierno municipal, excepto dos ediles, “abandonen la ciudad un día laborable como hoy para visitar a un prófugo” como el expresidente de la Generalitat, Carles Puigdemont. Entiende el concejal que el viaje es injustificado, “podrían haberlo hecho en fin de semana o un día festivo”, habida cuenta que los concejales han admitido que se trata de una “visita personal y no han ido a reunirse por trabajo”. Por esa razón, indica que estará atento “a ver quién paga los gastos porque no pueden salir del erario público”.
“Es muy cuestionable que el gobierno tenga tiempo para irse de turismo pero no para sacar adelante proyectos de ciudad como el plan especial de la Devesa o la entrada sur”, ha lamentado el concejal naranja. “Se han tomado el día libre para ver a un huido de la justicia”, les ha afeado.
Vázquez considera que esta “dejación de funciones” es una clara muestra de un gobierno municipal “agotado, huérfano de proyectos y que trata de salvar su inacción con el procés” aunque eso suponga “fracturar la sociedad gerundense”.
Por otro lado, el grupo municipal también ha pedido la “retirada inmediata” de los cuatro tótems separatistas que han aparecido en la plaza Independencia y que el gobierno no ha querido retirar a pesar que incumplen la ordenanza de ocupación de la vía pública y no tienen permiso municipal.