• La portaveu municipal de Cs, Míriam Pujola, ho troba “una nova evidència de l’absència de projectes de ciutat” del govern Madrenas

Girona, dimecres 7 de març de 2018.- La portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Girona, Míriam Pujola, ha lamentat la decisió del govern municipal de deixar en suspens “de forma indefinida” el Pla Especial de la Devesa per obtenir major consens social i considera que això “fa perdre un altre mandat sense desencallar el pla”.

“Si l’equip de govern té en el seu poder els documents des de fa tres anys i sap el que volien els veïns, per què no buscaven el consens des del principi?”, s’ha preguntat. Pujola ha considerat l’aturada del pla com “una nova evidència de l’absència de projectes de ciutat” del govern Madrenas.

Per a la regidora, l’aturada indefinida del Pla Especial de la Devesa demostra “la descoordinació amb la que treballa el govern” perquè “no s’hauria d’haver arribat fins aquí”. A més, ha remarcat que deixar els plans especials que necessita la ciutat sobre la taula “s’ha convertit en l’esport predilecte del govern convergent”, si bé ha precisat que el projecte “en termes generals” era correcte “però millorable”.

 

 

Cs lamenta que se pierda otro mandato sin que se desencalle el Plan Especial de la Devesa

  • La portavoz municipal de Cs, Míriam Pujola, lo considera“una nueva evidencia de la ausencia de proyectos de ciudad”del gobierno Madrenas

Girona, miércoles 7 de marzo de 2018.- La portavoz de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Girona, Míriam Pujola, ha lamentado la decisión del gobierno municipal de dejar en suspenso “de forma indefinida” el Plan Especial de la Devesa para obtener mayor consenso social y considera que esto “hace perder otro mandato sin desencallar el plan”.

“Si el equipo de gobierno tiene en su poder los documentos desde hace tres años y sabe lo que querían los vecinos, ¿por qué no buscaban el consenso desde el principio?”, se ha preguntado. Pujola ha considerado la paralización del plan como “una nueva evidencia de la ausencia de proyectos de ciudad” del gobierno Madrenas.

Para la concejal, la paralización indefinida del Plan Especial de la Devesa demuestra “la descoordinación con la que trabaja el gobierno” porque “no se tendría que haber llegado hasta aquí”. Además, ha remarcado que dejar los planes especiales que necesita la ciudad sobre la mesa “se ha convertido en el deporte predilecto del gobierno convergente”, si bien ha precisado que el proyecto “en términos generales” era correcto “pero mejorable”.