• La portaveu municipal de Cs, Míriam Pujola, recorda que “ni PP ni PSOE han fet res durant 35 anys per corregir aquesta situació”

Girona, dilluns 5 de març de 2018.- La portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Girona, Míriam Pujola, vol que el ple municipal recolzi la proposta d’equiparació salarial de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil amb la resta de policies autonòmiques. En aquest sentit, el 21 de febrer va registrar una moció instant l’Ajuntament a “donar suport a aquesta reivindicació històrica” i reclamant que els Pressupostos Generals de l’Estat “comprometin 1.500 milions d’euros” perquè l’equiparació sigui un fet el 2020.

Per a la portaveu taronja, “és de sentit comú” que totes les policies rebin “mateix salari per a un mateix treball” perquè “totes defensen les nostres llibertats”. A més, lamenta que “ni PP ni POSE hagin fet res durant 35 anys per corregir aquesta situació” i espera que la moció s’aprovi amb àmplia majoria després del debat municipal. No obstant això, assegura que “no val qualsevol compromís” sinó es garanteix l’equiparació real i efectiva per al 2020.

 

 

Cs Girona pide que el Ayuntamiento apoye a la equiparación salarial entre todas las policías del Estado para el año 2020

  • La portavoz municipal de Cs, Míriam Pujola, recuerda que “ni PP ni PSOE han hecho nada durante 35 años para corregir esta situación”

Girona, lunes 5 de marzo de 2018.- La portavoz de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Girona, Míriam Pujola, quiere que el pleno municipal apoye la propuesta de equiparación salarial de la Policía Nacional y la Guardia Civil con el resto de policías autonómicas. En este sentido, el 21 de febrero registró una moción instando al Ayuntamiento a “apoyar esta reivindicación histórica” y reclamando que los Presupuestos Generales del Estado “comprometan 1.500 millones de euros” para que la equiparación sea un hecho el 2020.

Para la portavoz naranja, “es de sentido común” que todas las policías reciban “mismo salario para un mismo trabajo” porque “todas defienden nuestras libertades”. Además, lamenta que “ni PP ni PSOE hayan hecho nada durante 35 años para corregir esta situación” y espera que la moción se apruebe con amplia mayoría después del debate municipal. Sin embargo, asegura que “no vale cualquier compromiso” sino se garantiza la equiparación real y efectiva para el 2020.