- La portaveu de Cs a l’Ajuntament, Míriam Pujola, diu que és imprescindible per“salvaguardar”els convenis pendents i “no hipotecar el futur dels gironins”
Girona, dimecres 7 de febrer de 2018.- La portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Girona, Míriam Pujola, ha registrat una moció en la que reclama a l’alcaldessa, Marta Madrenas, i el seu equip de govern que “reprenguin el diàleg amb les institucions de l’Estat” per “salvaguardar” els interessos de tots els gironins. Pujola ha recordat que “hi ha convenis pendents entre administracions que no poden ser desatesos” i critica la “unilateralitat” de Madrenas en el trencament de relacions institucionals “perquè està hipotecant el futur dels gironins”.
Pujola es pregunta “quin benefici hi treu Girona d’aquesta ruptura de relacions” quan el sentit comú indica que “un diàleg habitual i confortable” amb totes les institucions presents a la ciutat és el que permetrà “obtenir resultats positius per a tots els gironins”. “Estem parlant de governar una ciutat i no de com enfrontar-nos entre administracions”, ha indicat.
La regidora ha apuntat que aquesta represa de relacions des de “la lleialtat institucional” és imprescindible per poder exigir “tant al Govern d’Espanya com al de la Generalitat de Catalunya” que compleixin amb els compromisos adquirits amb Girona. “És important remarcar que el govern municipal, sigui separatista o no, ha de vetllar per tots els seus veïns”.
–
Cs Girona reclama a la alcaldesa y su equipo de gobierno que retomen las relaciones con las instituciones del Estado
- La portavoz de Cs en el Ayuntamiento, Míriam Pujola, dice que es imprescindible para “salvaguardar” los convenios pendientes y no“hipotecar el futuro de los gerundenses”
Girona, miércoles 7 de febrero de 2018.- La portavoz de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Girona, Míriam Pujola, ha registrado una moción en la que reclama a la alcaldesa Marta Madrenas y su equipo de gobierno que “retomen el diálogo con las instituciones del Estado” para “salvaguardar” los intereses de todos los gerundenses. Pujola ha recordado que “hay convenios pendientes entre administraciones que no pueden ser desatendidos” y critica la “unilateralidad” de Madrenas en la rotura de relaciones institucionales “porque está hipotecando el futuro de los gerundenses”.
Pujola se preguna “qué beneficio saca Girona de esta ruptura de relaciones” cuando el sentido común indica que “un diálogo habitual y confortable” con todas las instituciones presentes en la ciudad es lo que permitirá “obtener resultados positivos para todos los gerundenses”. “Estamos hablando de gobernar una ciudad y no de cómo enfrentarnos entre administraciones”, ha indicado.
La concejal apunta que esta retoma de relaciones desde “la lealtad institucional” es imprescindible para poder exigir “tanto al Gobierno de España como al de la Generalitat de Catalunya” que cumplan con los compromisos adquiridos con Girona. “Es importante remarcar que el gobierno municipal, sea separatista o no, debe velar por todos sus vecinos”.