• El portaveu municipal de Cs, Sergio Atalaya, considera imprescindible consensuar el model de mobilitat i definir la gestió de les 1.000 places d’aparcament que s’alliberaran

Blanes, dimecres 24 de gener de 2018.- El portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Blanes, Sergio Atalaya, sol·licitarà la convocatòria urgent de la taula de mobilitat de la ciutat i la comissió de treball dels aparcaments i la zona blava “per definir un calendari de reunions tècniques d’ambdues” amb la finalitat de tenir solucionat “aquests problemes urgents” abans de l’estiu.

“Portem des de 2012 prorrogant el servei de transport públic municipal i aquesta és una situació del tot anòmala per a una població com Blanes” ha indicat el portaveu. El regidor taronja considera una prioritat poder licitar el servei en condicions i veu oportú convocar la taula per “consensuar entre totes les forces l’assumpte pendent del transport públic i definir els canvis en la mobilitat municipal”.

Respecte a la gestió dels aparcaments, Atalaya ha recordat el compromís del govern de crear una comissió de treball i per això demana “que no es demori més” perquè a l’estiu queden lliures més d’1.000 places “i volem recuperar íntegrament les zones blaves i definir un nou model gestionat pel municipi”. El portaveu municipal ha assegurat que “no ens podem permetre un altre any amb uns aparcaments que penalitzin la reactivació econòmica i el turisme”.

 

 

Cs Blanes solicita que se convoque de forma inmediata la mesa de movilidad y la comisión de trabajo de la zona azul

  • El portavoz municipal de Cs, Sergio Atalaya, considera imprescindible consensuar el modelo de movilidad y definir la gestión de las 1.000 plazas de aparcamiento que se liberarán

Blanes, miércoles 24 de enero de 2018.- El portavoz de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Blanes, Sergio Atalaya, solicitará la convocatoria urgente de la mesa de movilidad de la ciudad y la comisión de trabajo de los aparcamientos y la zona azul “para definir un calendario de reuniones técnicas de ambas” con el fin de tener solucionado “estos problemas acuciantes” antes del verano.

“Llevamos desde 2012 prorrogando el servicio de transporte público municipal y esta es una situación del todo anómala para una población como Blanes” ha indicado el portavoz. El concejal naranja considera una prioridad poder licitar el servicio en condiciones y ve oportuno convocar la mesa para “consensuar entre todas las fuerzas el asunto pendiente del transporte público y definir los cambios en la movilidad municipal”.

Con respecto a la gestión de los aparcamientos, Atalaya ha recordado el compromiso del gobierno para crear una comisión de trabajo y por ello pide “que no se demore más” porque en verano quedan libres más de 1.000 plazas “y queremos recuperar íntegramente las zonas azules y definir un nuevo modelo gestionado por el municipio”. El portavoz municipal ha asegurado que “no nos podemos permitir otro año con unos aparcamientos que penalicen la reactivación económica y el turismo”.