Girona, dilluns 29 de gener de 2018.- Ciutadans (Cs) condemna el nou atac que ha patit una militant i filla del regidor taronja a l’Ajuntament de Girona que s’ha trobat aquest matí el seu cotxe particular amb dues rodes tallades* al barri de Taialà. És el segon atac d’aquestes característiques que rep en els últims 5 dies, després que dijous apareguessin pintats 6 llaços grocs en la carrosseria del vehicle.

Els fets ja han estat denunciats davant la policia. El partit taronja lamenta la normalització d’aquest tipus d’atacs i reitera la seva condemna a tot tipus de violència i coacció, a més de manifestar la necessitat d’educar en els fonaments de la democràcia que són la tolerància, el respecte i la convivència pacífica.

Des de Cs afirmen que ni les amenaces, ni els atacs continuats que es vénen succeint a Girona des d’octubre, quan van aparèixer pintades amenaçant de mort a Albert Rivera i Inés Arrimadas, faran que la formació deixi de defensar els valors democràtics. La formació reitera el seu compromís per una Catalunya en la qual es pugui viure en pau i llibertat dins d’Espanya i Europa i en la qual es puguin defensar les idees en públic.

 

 

Comunicado de Cs sobre el segundo ataque en 5 días contra el coche de una militante de Girona

Girona, lunes 29 de enero de 2018.- Ciudadanos (Cs) condena el nuevo ataque que ha sufrido una militante e hija del concejal naranja en el Ayuntamiento de Girona que se ha encontrado esta mañana su coche particular con dos ruedas rajadas* en el barrio de Taialà. Es el segundo ataque de estas características que recibe en los últimos 5 días, después que el jueves aparecieran pintados 6 lazos amarillos en la carrocería del vehículo.

Los hechos ya han sido denunciados ante la policía. El partido naranja lamenta la normalización de este tipo de ataques y reitera su condena a todo tipo de violencia y coacción, además de manifestar la necesidad de educar en los fundamentos de la democracia que son la tolerancia, el respeto y la convivencia pacífica.

Desde Cs afirman que ni las amenazas, ni los ataques continuados que se vienen sucediendo en Girona desde octubre, cuando aparecieron pintadas amenazando de muerte a Albert Rivera e Inés Arrimadas, harán que la formación deje de defender los valores democráticos. La formación reitera su compromiso para una Catalunya en la que se pueda vivir en paz y libertad dentro de España y Europa y en la que se puedan defender las ideas en público.