Castel i Roldán a Roses

· El diputat de Ciutadans al Congrés senyala que “mai abans un govern havia fet tant de mal a l’economia, el progrés i la prosperitat”  

Roses, dissabte 16 de desembre de 2017. El portaveu d’economia per Ciutadans al Congrés dels Diputats, Toni Roldán, ha assegurat que els polítics separatistes “ens volien portar cap a un Estat fallit”. Ho ha manifestat durant un acte polític celebrat al Teatre de Roses juntament amb el candidat de Ciutadans al Parlament per Girona, Jean Castel.

Després de remarcar que el paradigma esquerra-dreta ha quedat superat pel nacionalisme i populisme davant la democràcia liberal, Roldán ha desgranat “les mentides del populisme econòmic” dels polítics separatistes que “s’han donat de morros amb la realitat” en comprovar que cap país ha reconegut la república catalana, que és fals l’espoli fiscal, que hi ha hagut una gran fuga d’empreses i que una sortida de l’Unió Europea com va proposar Puigdemont aboca a l’aïllament absolut.

“Mai abans un govern havia fet tant mal, Codorniu porta 500 anys aquí, ha sobreviscut a les guerres carlistes, a les de successió, al franquisme i no ha pogut sobreviure a Puigdemont”, ha exemplificat per demostrar les mentides “que han muntat amb costos gegantins” i que han posat en risc “l’economia, el progrés i la prosperitat dels ciutadans”.

Després d’assenyalar que a Catalunya “tenim el deute per càpita més alt d’Espanya” i és la comunitat en la que els mileuristes “paguen uns impostos més alts que la mitjana espanyola”, Roldán ha indicat que les primeres mesures de Cs en arribar al govern passaran per “desmuntar els xiringuitos i fer una auditoria de la despesa pública, fer un pla de recuperació social i un pla de recuperació d’empreses”.

 

 

 

Toni Roldán (Cs): “Los separatistas nos querían llevar hacia un Estado fallido”

 • El diputado de Ciudadanos en el Congreso señala que “nunca antes un gobierno ha hecho tanto daño a la economía, el progreso y la prosperidad”

Roses, sábado 16 de diciembre de 2017. El portavoz de economía por Ciudadanos en el Congreso de los Diputados, Toni Roldán, ha asegurado que los políticos separatistas “nos querían llevar hacia un Estado fallido”. Lo ha manifestado durante un acto político celebrado en el Teatro de Roses junto al candidato de Ciutadans al Parlament por Girona, Jean Castel.

Tras remarcar que el paradigma izquierda-derecha ha quedado superado por el nacionalismo y populismo frente a la democracia liberal, Roldán ha desgranado “las mentiras del populismo económico” de los políticos separatistas que “se han dado de bruces con la realidad” al comprobar que ningún país ha reconocido la república catalana, que es falso el expolio fiscal, que ha habido una gran fuga de empresas y que una salida de la Unión Europea como llegó a proponer Puigdemont aboca al aislamiento absoluto.

“Nunca antes un gobierno ha hecho tanto daño, Codorniu lleva 500 años aquí, ha sobrevivido a las guerras carlistas, a las de sucesión, al franquismo y no ha podido sobrevivir a Puigdemont”, ha ejemplificado para demostrar las mentiras “que han montado con costes gigantescos” y que han puesto en riesgo “la economía, el progreso y la prosperidad de los ciudadanos”.

Después de señalar que en Catalunya “tenemos la deuda por cápita más alta de España” y es la comunidad en la que los mileuristas “pagan unos impuestos más altos que la media española”, Roldán ha indicado que las primeras medidas de Cs al llegar al gobierno pasarán por “desmontar los chiringuitos y hacer una auditoría del gasto público, hacer un plan de recuperación social y un plan de recuperación de empresas”.