Carrizosa i Castel a Blanes

· El portaveu adjunt de Cs, Carlos Carrizosa, apel·la a el “vot útil” per “acabar amb el procés” i escollir una presidenta que “governarà per a tots els catalans”

Blanes, dilluns 11 de desembre de 2017“Són una eleccions com cap de nosaltres ha vist en democràcia.” D’aquesta manera ha introduït el portaveu adjunt de Cs, Carlos Carrizosa, l’acte celebrat aquesta tarda a la sala de plens de Blanes en el qual, al costat del candidat de Cs per Girona, Jean Castel, ha assegurat que “és una meravella pensar que podem trencar aquesta hegemonia nacionalista i poder dir que Catalunya també som nosaltres”.

El líder taronja ha reconegut que Cs està “capitalitzant la defensa de la Constitució i els valors a Catalunya perquè sempre hem tingut el mateix discurs” i per això ha indicat que Cs “és el vot útil” perquè “defensem de forma nítida acabar amb el procés, fer que tornin empreses, recuperar les institucions, defensar el corredor Mediterrani, unes rodalies que funcionin i un sistema de finançament beneficiós per a tots”.

Carrizosa ha assegurat que un govern liderat per Inés Arrimadas “governarà per tots els catalans” perquè la igualtat en l’educació, l’accés a les ajudes a la dependència, la reducció de llistes d’espera en la sanitat “són coses que ens afecten igual als independentistes i als constitucionalistes”. “Parlem d’això i no del procés”, ha insistit Carrizosa.

Durant la seva intervenció, el portaveu adjunt ha volgut recordar que els partits separatistes, que sumen el 48%, “han atropellat el dret de l’altre 52%” en el que ha qualificat d’“abús perpetrat pels teus propis governants”. Per això ha demanat als assistents que valorin a qui volen donar el vot perquè els Comuns “tenen dirigents independentistes”, Iceta va fer “la lampisteria” dels dos tripartits i el PP “té una biografia complicada” pels seus pactes amb la CiU de Pujol.

Per la seva banda, el candidat per Girona, ha assenyalat el perill que suposaria la independència de Catalunya en quedar automàticament exclosa de la Unió Europea.“Ens posarien aranzels i per ser competitius baixaríem la qualitat dels productes i els salaris”, ha indicat. A més, ha assegurat que “aixecarem les catifes a Catalunya perquè volem saber fins a l’últim euro que han destinat” a l’aventura independentista en aquests “set anys de pèrdua oportunitat constants”.

Carlos Carrizosa (Cs): “Es una maravilla pensar que podemos romper la hegemonía nacionalista y decir que Catalunya también somos nosotros”

· El portavoz adjunto de Cs, Carlos Carrizosa, apela al “voto útil” para “acabar con el procés” y escoger una presidenta que “gobernará para todos los catalanes”

Blanes, lunes 11 de diciembre de 2017. “Son una elecciones como ninguno de nosotros ha visto en democracia.” De esta manera ha introducido el portavoz adjunto de Cs, Carlos Carrizosa, el acto celebrado esta tarde en la sala de plenos de Blanes en el que, junto al candidato de Cs por Girona, Jean Castel, ha asegurado que “es una maravilla pensar que podemos romper esta hegemonía nacionalista y poder decir que Catalunya también somos nosotros”.

El líder naranja ha reconocido que Cs está “capitalizando la defensa de la Constitución y los valores en Catalunya porqué siempre hemos tenido el mismo discurso” y por eso ha indicado que Cs “es el voto útil” porqué “defendemos de forma nítida acabar con el procés, hacer que vuelvan empresas, recuperar las instituciones, defender el corredor Mediterráneo, unas cercanías que funcionen un sistema de financiación beneficioso para todos”.

Carrizosa ha asegurado que un gobierno liderado por Inés Arrimadas “gobernará para todos los catalanes” porqué la igualdad en la educación, el acceso a las ayudas a la dependencia, la reducción de listas de espera en la sanidad “son cosas que nos afectan igual a los independentistas y a los constitucionalistas”. “Hablemos de eso y no del procés, ha insistido Carrizosa.

Durante su intervención, el portavoz adjunto ha querido recordar que los partidos separatistas, que suman el 48%, “han atropellado el derecho del otro 52%” en lo que ha calificado de “abuso perpetrado por tus propios gobernantes”. Por ello ha pedido a los asistentes que valoren a quién van a dar el voto porqué los Comuns“tienen dirigentes independentistas”, Iceta hizo “la fontanería” de los dos tripartitos y el PP “tiene una biografía complicada” por sus pactos con la CiU de Pujol.

Por su parte, el candidato por Girona, ha señalado el peligro que supondría la independencia de Catalunya al quedar automáticamente excluida de la Unión Europea.“Nos pondrían aranceles y para ser competitivos bajaríamos la calidad de los productos y los salarios”, ha indicado. Además, ha asegurado que “vamos a levantar las alfombras en Catalunya porqué queremos saber hasta el último euro que han destinado” a la aventura independentista en estos “siete años de pérdida oportunidad constantes”.