Castel a Palafrugell

  • El candidat de Cs per Girona, Jean Castel, posa d’exemple la demanda del busseig esportiu a la Costa Brava i critica el “menysteniment de la Generalitat vers aquest sector”

Palafrugell, diumenge 10 de desembre de 2017. El candidat de Ciutadans (Cs) al Parlament per Girona, Jean Castel, ha assegurat que aposta pel turisme esportiu i recreatiu com a “model de reactivació econòmica i laboral” a la província de Girona. Ho ha afirmat en una visita a Palafrugell i Roses en la que també ha criticat el “menysteniment de la Generalitat vers l’àmbit del busseig”, un negoci que a la Costa Brava aglutina gairebé una quarantena de centres d’immersió, mig centenar de vaixells i 150 llocs de treball directes i que “Turisme de la Generalitat ha deixat de banda, tal i com s’han queixat reiteradament els agremiats”.

“Es tracta d’un sector que ens aporta viatgers, turisme, economia i oportunitats i crea sinergies amb l’aeroport i el TAV” ha indicat Castel, que també ha aprofitat per reclamar més atenció al turisme esportiu perquè “és una eina que ens permet desestacionalitzar temporada i oferir oportunitats laborals els 12 mesos de l’any”.

El líder taronja esmenta que el compromís de Ciutadans amb l’esport forma part del seu programa electoral des del principi. En aquest sentit, ha recordat la Proposta de Resolució que va presentar des de la Comissió d’Afers Institucionals per “dignificar els esportistes d’elit i aconseguir que no perdin la beca quan pateixen una lesió que els aparta temporalment de la competició”.

Castel tampoc oblida l’esport base i en aquest sentit ha explicat que Ciutadans fa temps que ha apostat a nivell parlamentari per realitzar campanyes que el fomentin i, sobretot, “que donin visibilitat a figures femenines, s’elimini el sexisme i s’atorguin ajudes a aquelles esportistes que competeixin professionalment en esports on les dones encara siguin minoria”.

 

 

 

Ciutadans apuesta por el turismo deportivo y recreativo como “modelo de reactivación económica y laboral” en la provincia de Girona

  • El candidato de Cs por Girona, Jean Castel, pone de ejemplo la demanda del buceo deportivo a la Costa Brava y critica el “menosprecio de la Generalitat hacia este sector”

Palafrugell, domingo 10 de diciembre de 2017. El candidato de Ciutadans (Cs) en el Parlamento por Girona, Jean Castel, ha asegurado que su formación apuesta por el turismo deportivo y recreativo como “modelo de reactivación económica y laboral” en la provincia de Girona. Lo ha afirmado en una visita a Palafrugell y Roses en la cual también ha criticado el “menosprecio de la Generalitat hacia el ámbito del buceo”, un negocio que en la Costa Brava aglutina casi cuarenta centros de inmersión, medio centenar de barcos y 150 puestos de trabajo directos y que “Turisme de la Generalitat ha dejado de lado, tal y cómo se han quejado reiteradamente los agremiados”.

“Se trata de un sector que aporta viajeros, turismo, economía y oportunidades y crea sinergias con el aeropuerto y el TAV” ha indicado Castel, que también ha aprovechado para reclamar más atención al turismo deportivo porque “es una herramienta que nos permite desestacionalizar temporada y ofrecer oportunidades laborales los 12 meses del año”.

El líder naranja ha mencionado que el compromiso de Ciutadans con el deporte forma parte de su programa electoral desde el principio. En este sentido, ha recordado la Propuesta de Resolución que presentó desde la Comisión de Asuntos Institucionales para “dignificar los deportistas de élite y conseguir que no pierdan la beca cuando sufren una lesión que los aparta temporalmente de la competición”.

Castel tampoco olvida el deporte base y en este sentido ha explicado que Ciutadans hace tiempo que ha apostado a nivel parlamentario para realizar campañas que lo fomenten y, sobre todo, “que den visibilidad a figuras femeninas, se elimine el sexismo y se otorguen ayudas a aquellas deportistas que compitan profesionalmente en deportes donde las mujeres todavía sean minoría”.