Cs defensa un projecte integral per revertir la tancada de negocis (Salt)

· El candidat de Cs al Parlament per Girona s’ha reunit amb representants de la Federació d’Empresaris de Salt, un dels municipis que necessita amb urgència revertir la tancada de negocis

Salt, dimarts 5 de desembre de 2017“Nosaltres volem facilitar ajudes a l’emprenedor perquè no hagi de començar el negoci amb una motxilla plena de càrregues”. D’aquesta manera, el candidat de Ciutadans (Cs) per Girona, Jean Castel, ha desglossat part de les iniciatives que el partit taronja contempla en el seu programa electoral per a les eleccions del 21 D. Castel ho ha explicat a Salt, en la reunió sectorial que ha mantingut amb la Federació Unió d’Empresaris de Salt, que ha comptat amb la presència de la seva presidenta, Eva Rigau i el seu vicepresident, Antonio Rodríguez.

Castel ha visitat el municipi de Salt perquè és un dels més representatius de la província pel que fa a la necessitats d’un “projecte integral que pugui revertir la tancada de negocis i fomentar l’emprenedoria local”. Al respecte, el polític taronja ha posat èmfasi en les mesures sobre autònoms que ha aprovat el Govern gràcies a l’impuls de Ciutadans, com ara “la tarifa plana durant 12 mesos per a  les dones autònomes que s’incorporen o reincorporen a la activitat després de ser mares” “l’eliminació de la quota de la Seguretat Social als autònoms que no arribin al salari mínim anual”.

El líder de la formació taronja a Girona considera “una prioritat facilitar la nova implantació de comerços i empreses” a les comarques gironines després que aquest mes de novembre s’hagin guanyat 1.950 aturats més, “que és la pitjor dada des del 2009” i un exemple clar de la necessitat real d’establir polítiques que generin ocupació. “És el quart mes consecutiu en que augmenta l’atur”, ha precisat. Per això ha reiterat la voluntat de Ciutadans de fer polítiques que permetin als autònoms“començar els negocis sense haver de carregar una gran motxilla de despeses” només aixecar la persiana.

 

Ciutadans apuesta para ayudar a los emprendedores y revertir el cierre de pequeños comercios en la provincia

• El candidato de Cs al Parlament por Girona se ha reunido con representantes de la Federación de Empresarios de Salt, uno de los municipios que necesita con urgencia revertir la cerrada de negocios

Salt, martes 5 de diciembre de 2017“Nosotros queremos facilitar ayudas al emprendedor para no tenga que empezar el negocio con una mochila llena de cargas”. De esta manera, el candidato de Ciutadans (Cs) por Girona, Jean Castel, ha desglosado parte de los iniciativas que el partido naranja contempla en su programa electoral para los elecciones del 21 D. Castel lo ha explicado en Salt, en la reunión sectorial que ha mantenido con la Federación Unió de Empresarios de Salt, que ha contado con la presencia de su presidenta, Eva Rigau y su vicepresidente, Antonio Rodríguez.

Castel ha visitado el municipio de Salt porque es uno de los más representativos de la provincia en cuanto a la necesidad de un “proyecto integral que pueda revertir el cierre de negocios y fomentar la emprendeduría local”. Al respeto, el político naranja ha puesto énfasis en las medidas sobre autónomos que ha aprobado el Gobierno gracias al impulso de Ciutadans, como “la tarifa plana durante 12 meses para las mujeres autónomas que se incorporen o reincorporen a la actividad después de ser madres” o “la eliminación de la cuota de la Seguridad Social a los autónomos que no lleguen al salario mínimo anual”.

El líder de la formación naranja en Girona considera “una prioridad facilitar la nueva implantación de comercios y empresas” en los comarcas gerundenses después de que este mes de noviembre hayan incrementado 1.950 parados más, “que es el peor dato des del 2009” y un ejemplo claro de la necesidad real de establecer políticas que generen ocupación. “Es el cuarto mes consecutivo que aumenta el paro”, ha precisado. Por eso ha reiterado la voluntad de Ciutadans de hacer políticas que permitan a los autónomos “empezar los negocios sin tener que cargar una gran mochila de gastos” nada más levantar la persiana