• La Junta Electoral de Zona ha acceptat una reclamació de Ciutadans i ha ordenat als ajuntaments de Figueres, Ribes de Freser, Camprodon i Port de la Selva que treguin pancartes, llaços i estelades lligades a marques electorals

Girona, dijous 30 de novembre de 2017. El portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Figueres, Héctor Amelló, ha indicat que “no es poden utilitzar els Ajuntaments com a instrument de propaganda política al servei dels separatistes” després de conèixer que la Junta Electoral de Zona hagi acceptat la reclamació del partit taronja i hagi ordenat als ajuntaments de Figueres, Ribes de Freser, Camprodon i Port de la Selva que retirin pancartes, llaços i estelades lligades a marques electorals.

“Les pancartes afavoreixen a determinats candidats que són polítics presos per no complir les lleis, no presos polítics”, ha indicat Amelló abans d’afegir que “no es pot fer propaganda ni afavorir a cap partit polític”.

Des de la formació taronja s’estarà molt pendent de totes aquelles accions propagandístiques que intentin afavorir determinades posicions com ara els llaços grocs o l’enllumenat de les fonts. És per això que Amelló ha expressat que, si des de Cs consideren que aquestes accions tornen a vulnerar la igualtat de condicions entre els partits que concorren a les eleccions, “tornarem a denunciar-les a la Junta Electoral per tal que es compleixi la llei”.

Héctor Amelló (Cs): “No se pueden utilizar los Ayuntamientos como instrumento de propaganda política al servicio de los separatistas”

  • La Junta Electoral de Zona ha aceptado una reclamación de Ciutadans y ha ordenado a los ayuntamientos de Figueres, Ribes de Freser, Camprodon y Port de la Selva que saquen pancartas, lazos y esteladas ligadas a marcas electorales

Girona, jueves 30 de noviembre de 2017. El portavoz de Ciutadans (Cs) en el Ayuntamiento de Figueres, Héctor Amelló, ha indicado que “no se pueden utilizar los Ayuntamientos como instrumento de propaganda política al servicio de los separatistas” después de conocer que la Junta Electoral de Zona ha aceptado la reclamación del partido naranja y ha ordenado a los ayuntamientos de Figueres, Ribes de Freser, Camprodon y Port de la Selva que retiren pancartas, lazos y esteladas ligadas a marcas electorales.

“Las pancartas favorecen a determinados candidatos que son políticos presos por no cumplir las leyes, no presos políticos”, ha indicado Amelló antes de añadir que “no se puede hacer propaganda ni favorecer a ningún partido político”.

Desde la formación naranja se estará muy pendiente de todas aquellas acciones propagandísticas que intenten favorecer determinadas posiciones como por ejemplo los lazos amarillos o el alumbrado de las fuentes. Es por eso que Amelló ha expresado que, si desde Cs consideran que estas acciones vuelven a vulnerar la igualdad de condiciones entre los partidos que concurren a las elecciones, “volveremos a denunciarlas a la Junta Electoral para que se cumpla la ley”.