Els regidors de Cs a Girona (CatInfo)

  • La portaveu de Cs a Girona, Míriam Pujola, assegura que no es fia de l’alcaldessa després que suspengués els focs de les Fires de Sant Narcís

Girona, dimarts 7 de novembre del 2017. La portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Girona, Míriam Pujola, ha indicat que demanarà a l’alcaldessa un compromís públic que garantirà la celebració de la Cavalcada de Reis i l’encesa de llums de Nadal. Ho ha anunciat aquest matí en una roda de premsa celebrada a l’Ajuntament de Girona en la qual ha denunciat “la politització” i “les extralimitacions de l’alcaldessa” en les Fires de Sant Narcís, que va acabar “decidint de forma unilateral suspendre el castell de focs artificials”.

“Si avui estem aquí és per denunciar que l’alcaldessa va usar de forma partidista el seu govern i va deixar sense final de festa a tots els gironins i tot perquè ella va voler”, ha assegurat la portaveu taronja, qui també ha aprofitat per “donar les gràcies als veïns de Vila-Roja” per tenir la iniciativa de tirar ells un castell de focs artificials des del seu barri “i convidar a tots els gironins”.

Per a la portaveu de Cs, la suspensió dels focs “és una altra mostra de l’autoritarisme” d’una alcaldessa que “supedita” les institucions de tots els gironins “als seus interessos particulars”. És per això que “sol·licitarem un informe dels costos” del tancament de barraques el dia 2 de novembre i de la suspensió dels focs. “Volem saber si els gironins han pagat 15.000 euros per uns focs que no han vist”, ha indicat.

A més, la portaveu ha presentat una moció per debatre en el ple del proper dilluns en la qual sol·licita que l’alcaldessa garanteixi que hi haurà cavalcada de Reis i “no decidirà suprimir-la” i que garanteixi que hi haurà encesa de llums de Nadal. “Després del que hem vist en les Fires de Sant Narcís resulta clar que no ens en podem fiar”, ha incidit Pujola. “Ha canviat tot quan ha volgut: ha canviat els plens de dia, ha canviat les barraques, ha suprimit els focs i ara ha canviat la nit del comerç, per això volem un compromís sol·licitant aquesta neutralitat institucional”, ha finalitzat l’edil.

 

Cs Girona exige que la alcaldesa se comprometa públicamente a celebrar la cabalgata de Reyes y el encendido de luces de Navidad

  • La portavoz de Cs en Girona, Míriam Pujola, asegura que no se fía de la alcaldesa después que suspendiera los fuegos de las Fires de Sant Narcís

Girona, martes 7 de noviembre de 2017. La portavoz de Ciutadans (Cs) en el Ayuntamiento de Girona, Míriam Pujola, ha indicado que pedirá a la alcaldesa un compromiso público que garantizará la celebración de la Cabalgata de Reyes y el encendido de luces de Navidad. Lo ha anunciado esta mañana en una rueda de prensa celebrada en el Ayuntamiento de Girona en la que ha denunciado “la politización” y “las extralmitaciones de la alcaldesa” en las Fires de Sant Narcís, que acabó “decidiendo de forma unilateral suspender el castillo de fuegos artificiales”.

“Si hoy estamos aquí es para denunciar que la alcaldesa usó de forma partidista su gobierno y dejó sin final de fiesta a todos los gerundenses y todo porqué ella quiso”, ha asegurado la portavoz naranja, quién también ha aprovechado para “dar las gracias a los vecinos de Vilar-Roja” por tener la iniciativa de tirar ellos un castillo de fuegos artificiales desde su barrio “e invitar a todos los gerundenses”.

Para la portavoz de Cs, la suspensión de los fuegos “es otra muestra del autoritarismo” de una alcaldesa que “supedita” las instituciones de todos los gerundenses “a sus intereses particulares”. Es por ello que “solicitaremos un informe de los costes” del cierre de barracas el día 2 de noviembre y de la suspensión de los fuegos. “Queremos saber si los gerundenses han pagado 15.000 euros por unos fuegos que no han visto”, ha indicado.

Además, la portavoz ha presentado una moción para debatir en el pleno del próximo lunes en la que solicita que la alcaldesa garantice que habrá cabalgata de Reyes y “no decidirá suprimirla” y que garantice que habrá encendido de luces de Navidad. “Después de lo visto en les Fires de Sant Narcís resulta claro que no nos podemos fiar”, ha incidido Pujola. “Ha cambiado todo cuando ha querido: ha cambiado los plenos de día, ha cambiado las barracas, ha suprimido los fuegos y ahora ha cambiado la noche del comercio, por eso queremos un compromiso solicitando esta neutralidad institucional”, ha finalizado la edil.