• El grup municipal de Cs qüestiona el“suport sense fissures”del PSC “als independentistes de CDC i ERC” que estan copejant a la democràcia

Lloret de Mar, dilluns 23 d’octubre de 2017. El grup municipal de Ciutadans (Cs) a Lloret de Mar celebra que l’alcalde de la població deixi sense efecte el seu decret de suport al referèndum il·legal de l’1-O “ens doni la raó i torni a la senda de la legalitat” però qüestiona “la hipocresia del suport sense fissures” del PSC “als independentistes de CDC i ERC”. Els regidors de la formació taronja, Jordi Hernández i Jaime Muzas, van recórrer la decisió el 13 de setembre i els serveis jurídics municipals han estimat íntegrament els seus arguments deixant sense efecte el decret.

Muzas ha mostrat la seva “satisfacció” per la decisió però lamenta que aquesta hagi arribat tard “perquè la cessió d’espais municipals per al referèndum il·legal va arribar a materialitzar-se”. Per al regidor de Cs, “l’alcalde no hauria d’haver-se saltat la llei des de les institucions” perquè representa a tots els ciutadans “i ara dóna una aparent marxa enrere solament per salvar-se” .

Per a la formació taronja, és una bona notícia que el govern separatista de Lloret retorni a la legalitat “i el convidem a seguir en aquesta senda”, ha declarat Muzas, que també ha retret al PSC que “se segueixi posant de perfil davant el cop a la democràcia que està orquestrant el separatisme” i del que, en certa manera, s’estan convertint “en cooperadors necessaris a nivell municipal”.

El regidor de Cs ha retret als representants municipals del PSC “el silenci” que han mantingut des que va començar la deriva secessionista i que “anteposessin els càrrecs en l’equip de govern a la defensa de la Constitució” que sí mantenen a nivell nacional. Muzas ha recordat que “cap governant pot obviar el compliment de les normes fonamentals” i menys encara pretendre que “de forma unilateral s’apliquin normes suspeses o anul·lades”.

 

El alcalde de Lloret de Mar da la razón a Cs, estima su recurso y deja sin efectos el decreto de apoyo al referéndum ilegal del 1-O

  • El grupo municipal de Cs cuestiona el“apoyo sin fisuras”del PSC “a los independentistas de CDC y ERC” que están golpeando a la democracia

Lloret de Mar, lunes 23 de octubre de 2017. El grupo municipal de Ciutadans (Cs) en Lloret de Mar celebra que el alcalde de la población deje sin efecto su decreto de apoyo al referéndum ilegal del 1-O “nos dé la razón y vuelva a la senda de la legalidad”pero cuestiona “la hipocresía del apoyo sin fisuras” del PSC “a los independentistas de CDC y ERC”. Los concejales de la formación naranja, Jordi Hernández y Jaime Muzas, recurrieron la decisión el 13 de septiembre y los servicios jurídicos municipales han estimado íntegramente sus argumentos dejando sin efecto el decreto.

Muzas ha mostrado su “satisfacción” por la decisión pero lamenta que ésta haya llegado tarde “porqué la cesión de espacios municipales para el referéndum ilegal llegó a materializarse”. Para el concejal de Cs, “el alcalde no debería haberse saltado la ley desde las instituciones” porqué representa a todos los ciudadanos “y ahora da una aparente marcha atrás solo para salvarse” .

Para la formación naranja, es una buena noticia que el gobierno separatista de Lloret retorne a la legalidad “y le invitamos a seguir en ésta senda”, ha declarado Muzas, que también ha reprochado al PSC que “se siga poniendo de perfil ante el golpe a la democracia que está orquestando el separatismo”  y del que, en cierto modo, se están convirtiendo “en cooperadores necesarios a nivel municipal”.

El concejal de Cs ha afeado a los representantes municipales del PSC “el silencio” que han mantenido desde que empezó la deriva secesionista y que “antepusieran los cargos en el equipo de gobierno a la defensa de la Constitución” que sí mantienen a nivel nacional. Muzas ha recordado que “ningún gobernante puede obviar el cumplimiento de las normas fundamentales” y menos aún pretender que “de forma unilateral se apliquen normas suspendidas o anuladas”.