• La portaveu liberal, Míriam Pujola, indica que els veïns fa temps que es queixen de la inseguretat i cal revertir aquesta situació de no retorn

Girona, dimecres 27 d’abril de 2022.- El grup municipal de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Girona ha registrat una moció per a ser debatuda en el proper ple en la qual demana la instal·lació immediata de càmeres de videovigilància al barri de Germans Sàbat per acabar amb els robatoris, els danys en vehicles estacionats i el tripijocs de drogues. “Fa molts mesos que els veïns ens traslladen la contínua sensació d’inseguretat que tenen en el seu barri degut a la falta d’efectius de la policia municipal i l’augment d’ocupacions i actes vandàlics que es venen succeint a la ciutat”, ha indicat la portaveu dels liberals a Girona, Míriam Pujola.

La regidora taronja considera que a Germans Sàbat “s’ha arribat a una situació de no retorn a la qual s’ha de posar solució de forma urgent” i és per aquest motiu que, a banda d’insistir en l’augment de la plantilla de la policia municipal, Pujola ha sol·licitat la instal·lació de les càmeres de videovigilància. “Els veïns es queixen que han de suportar tripijocs de drogues, habitatges que punxen la llum, vehicles que circulen amb molt d’excés de velocitat, vehicles mal aparcats i inclús amenaces a aquells veïns que els criden la atenció”, ha explicat Pujola.

“És important apostar per una solució que perduri en el temps per aconseguir que aquests actes vandàlics, conflictes i delictes disminueixin el màxim possible”, ha insistit la regidora, qui també ha lamentat que la situació d’inseguretat a la ciutat de Girona “hagi augmentat exponencialment” els darrers anys. En la justificació de la instal·lació de càmeres de videovigilància Pujola ha volgut precisar que seran d’utilitat tant per l’efecte dissuasiu que tenen i perquè facilitaran la identificació de possibles delinqüents.

 

 

Cs Girona pide la instalación de cámaras de videovigilancia en Germans Sàbat para acabar con los robos, los daños en coches aparcados y el trapicheo de drogas

  • La portavoz liberal, Míriam Pujola, indica que los vecinos hace tiempo que se quejen de la inseguridad y hay que revertir esta situación de no retorno

Girona, miércoles 27 de abril de 2022.- El grupo municipal de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Girona ha registrado una moción para ser debatida en el próximo pleno en la cual pide la instalación inmediata de cámaras de videovigilancia en el barrio de Germans Sàbat para acabar con los robos, los daños en vehículos estacionados y el trapicheo de drogas. “Hace muchos meses que los vecinos nos trasladan la continua sensación de inseguridad que tienen en su barrio debido a la falta de efectivos de la policía municipal y el aumento de ocupaciones y actos vandálicos que se vienen sucediendo en la ciudad”, ha indicado la portavoz de los liberales en Girona, Míriam Pujola.

La concejal naranja considera que a Germans Sàbat “se ha llegado a una situación de no retorno a la que se tiene que poner solución de forma urgente” y es por este motivo que, además de insistir en el aumento de la plantilla de la policía municipal, Pujola ha solicitado la instalación de las cámaras de videovigilancia. “Los vecinos se quejan que tienen que soportar trapicheos de drogas, viviendas que pinchan la luz, vehículos que circulan con mucho de exceso de velocidad, vehículos mal aparcados e incluso amenazas a aquellos vecinos que les llaman la atención”, ha explicado Pujola.

“Es importante apostar por una solución que perdure en el tiempo para conseguir que estos actos vandálicos, conflictos y delitos disminuyan el máximo posible”, ha insistido la concejal, quien también ha lamentado que la situación de inseguridad en la ciudad de Girona “haya aumentado exponencialmente” los últimos años. En la justificación de la instalación de cámaras de videovigilancia Pujola ha querido precisar que serán de utilidad tanto por el efecto disuasivo que tienen y porque facilitarán la identificación de posibles delincuentes.