• El portaveu liberal, Héctor Amelló, assenyala que l’actual govern “ha empitjorat la degradació que ja va permetre l’anterior” i ha augmentat la inseguretat, la brutícia i la pèrdua de teixit econòmic

Figueres, dimecres 23 de març de 2022.- El portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Figueres, Héctor Amelló, ha denunciat la “inacció i l’oblit” del govern d’ERC i PSC en els barris de la ciutat, especialment a la marca de l’Ham, la zona oest i l’Oliver Gran que “ha empitjorat la degradació que ja va permetre l’anterior govern augmentant així els problemes d’inseguretat, incivisme, falta de teixit comercial i brutícia”. Amelló ha assegurat que aquesta situació també s’està estenent cap a altres zones de la ciutat com Horta Capallera o la Rambla “i ja s’està notant la pèrdua de qualitat de vida”.

Per al portaveu dels liberals figuerencs la situació s’ha produït perquè “ERC, amb el consentiment del PSC, ha oblidat els barris en els quals no tenien vots, encara que ara l’alcaldessa, com les eleccions són a prop, vol anar a veure als veïns per a fer-los promeses que ha estat incapaç de complir en aquests tres anys”, ha explicat Amelló. De fet, el regidor ha assegurat que “tots sabem que l’alcaldessa no farà res perquè l’oblit d’aquests barris durant el seu mandat ha estat absolut”, i en aquest sentit ha criticat la falta d’inversió que s’ha traduït també en una major inseguretat, barris més bruts “i l’empipament generalitzat dels veïns”.

Amelló ha demanat al govern municipal “més transparència” i que exposi públicament els plans que té per a revertir la situació de degradació dels barris, recuperar el teixit comercial que s’ha perdut i detallar les inversions que té previst fer. “Nosaltres volem un pla especial per a aquests barris i l’única cosa que veiem és que l’alcaldessa treballa amb opacitat perquè ni té programa per a aquests barris ni per a la ciutat”, ha finalitzat.

 

 

Ciudadanos Figueres denuncia la “inacción y el olvido” del gobierno local en los barrios de la ciudad

  • El portavoz liberal, Héctor Amelló, señala que el actual gobierno “ha empeorado la degradación que ya permitió el anterior” y ha acrecentado la inseguridad, la suciedad y la pérdida de tejido económico

Figueres, miércoles 23 de marzo de 2022.- El portavoz de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Figueres, Héctor Amelló, ha denunciado la “inacción y el olvido” del gobierno de ERC y PSC en los barrios de la ciudad, especialmente grave en la marca de l’Ham, la zona oeste y el Oliver Gran que “ha empeorado la degradación que ya permitió el anterior gobierno acrecentando así los problemas de inseguridad, incivismo, falta de tejido comercial y suciedad”. Amelló ha asegurado que esta situación también se está extendiendo a otras zonas de la ciudad como Horta Capallera o la Rambla “y ya se está notando la pérdida de calidad de vida”.

Para el portavoz de los liberales figuerenses la situación se ha producido porque “ERC, con el consentimiento del PSC, ha olvidado los barrios en los que no tenían votos, aunque ahora la alcaldesa, como las elecciones están cerca, quiere ir a ver a los vecinos para hacerles promesas que ha sido incapaz de cumplir en estos tres años”, ha explicado Amelló. De hecho, el concejal ha asegurado que “todos sabemos que la alcaldesa no hará nada porque el olvido de estos barrios durante su mandato ha sido absoluto”, y en ese sentido ha criticado la falta de inversión que se ha traducido también en una mayor inseguridad, barrios más sucios “y el enfado generalizado de los vecinos”.

Amelló ha pedido al gobierno municipal “más transparencia” y que exponga públicamente los planes que tiene para revertir la situación de degradación de los barrios, recuperar el tejido comercial que se ha perdido y detallar las inversiones que tiene previsto hacer. “Nosotros queremos un plan especial para estos barrios y lo único que vemos es que la alcaldesa trabaja con opacidad porque ni tiene programa para estos barrios ni para la ciudad”, ha finalizado.