• La regidora liberal, Maribel Machado, recorda que els pressupostos aprovats no contemplen inversions al mercat en 4 anys ni destinar-hi partides de promoció econòmica

Roses, dimecres 4 de novembre de 2020.- “El Govern està mentint sobre el mercat municipal, els pressupostos municipals es van aprovar el 22 d’octubre i no hi ha ni un sol euro destinat a inversió en el mercat de Roses. Ni un euro en el pla d’inversió pluriennal 2021 i 2024”. Així s’ha pronunciat la regidora de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Roses, Maribel Machado, després que el regidor de mercats asseguri que el govern està treballant en accions de millora. “L’única partida pel mercat és la de manteniment, ni tan sols hi ha destinats una part dels 526.000 euros de l’àrea de promoció econòmica aprovats, els pressuposts son públics i es pot comprovar com el Govern segueix abandonant el mercat”, ha insistit Machado.

Machado ha recordat com la formació taronja aposta per la realització d’un pla de xoc per al mercat municipal que contempli la redacció d’un pla de reformes i permeti incorporar noves activitats que ajudin a impulsar aquest espai. “S’ha de fer un projecte nou, amb noves licitacions i voluntat de convertir-lo en un referent per la província i un pol econòmic per Roses”, ha remarcat. Per aquest motiu, ha lamentat que el Govern “tracti de confondre el debat mentint i assegurant que farà millores que ni tan sols contempla en els pressupostos acabats d’aprovar. Celebrem que ara es vulguin posar les piles però no cal que menteixin”, ha precisat.

La regidora liberal ha reptat el regidor encarregat del mercat a que exposi públicament quin pla d’acció estan treballant, des de quan i quants diners hi destinen. “Si realment hi estan treballant com diuen, avui mateix podrien sortir a explicar-ho però no ho faran perquè estan mentint, ni un euro entre 2021-2024, aquest és el seu pla”, ha apuntat. A més, Machado ha exposat que un pla de revitalització del mercat hauria de treballar-se en conjunt “amb totes les forces polítiques i els representants del mercat perquè és un projecte que ha de tenir recorregut a llarg termini”.

“El mercat porta molts anys maltractat, tant els paradistes com les aules de música, costura i altres que hi havia instal·lades i que el propi Govern ha tancat de forma unilateral”, ha conclòs Machado.

 

 

Machado (Cs): “Que no mientan, el Gobierno no tiene prevista ninguna partida para el mercado de Roses de aquí a 2024”

  • La concejal liberal Maribel Machado recuerda que los presupuestos aprobados no contemplan inversiones en el mercado en 4 años ni destinar partidas de promoción económica

Roses, miércoles 4 de noviembre de 2020.- “El Gobierno está mintiendo sobre el mercado municipal, los presupuestos municipales se aprobaron el 22 de octubre y no hay ni un solo euro destinado a inversión en el mercado de Roses. Ni un euro en el plan de inversión plurianual 2021 y 2024”. Así se ha pronunciado la concejal de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Roses Maribel Machado después de que el edil de mercados asegure que el gobierno está trabajando en acciones de mejora. “La única partida para el mercado es la de mantenimiento, ni siquiera hay destinados una parte de los 526.000 euros del área de promoción económica aprobados, los presupuestos son públicos y se puede comprobar como el Gobierno sigue abandonando el mercado”, ha insistido Machado.

Machado ha recordado como la formación naranja apuesta por la realización de un plan de choque para el mercado municipal que contemple la redacción de un plan de reformas y permita incorporar nuevas actividades que ayuden a impulsar este espacio. “Se tiene que hacer un proyecto nuevo, con nuevas licitaciones y voluntad de convertirlo en un referente para la provincia y un polo económico por Roses”, ha remarcado. Por este motivo, ha lamentado que el Gobierno “trate de confundir el debate mintiendo y asegurando que hará mejoras que ni siquiera contempla en los presupuestos acabados de aprobar. Celebramos que ahora se quieran poner las pilas pero no hace falta que mientan”, ha precisado.

La edil liberal ha retado al concejal encargado del mercado a que exponga públicamente qué plan de acción están trabajando, desde cuándo y cuánto dinero  destinan. “Si realmente  están trabajando como dicen, hoy mismo podrían salir a explicarlo pero no lo harán porque están mintiendo, ni un euro entre 2021-2024, este es su plan”, ha apuntado. Además, Machado ha expuesto que un plan de revitalización del mercado tendría que trabajarse en conjunto “con todas las fuerzas políticas y los representantes del mercado porque es un proyecto que tiene que tener recorrido a largo plazo”.

“El mercado lleva muchos años maltratado, tanto los paradistas como las aulas de música, costura y otras que había instaladas y que el propio Gobierno ha cerrado de forma unilateral”, ha concluido Machado.