• El portaveu liberal, Pere Cuadros, recorda que en pocs mesos “hem viscut dos accidents de gravetat en aquest carrer i és urgent resoldre-ho”

Torroella de Montgrí, dilluns 15 de juny de 2020.- “La seguretat al passeig de Catalunya hauria de ser prioritària després que en pocs mesos s’hagin produït accidents de gravetat que es podrien haver evitat amb l’adopció de mesures de pacificació”. Així s’ha expressat el portaveu de Ciutadans (Cs) a l’ajuntament de Torroella de Montgrí, Pere Cuadros, per reclamar al govern municipal que recuperi les propostes de millora de seguretat vial que el partit taronja li va facilitar el passat octubre després que un cambrer fos atropellat mentre treballava. El darrer accident en aquesta concorreguda via va tenir lloc el passat dissabte quan un cotxe es va encastar contra un bar.

“El passeig de Catalunya és un dels carrers més utilitzats pels veïns, té una gran densitat de trànsit i hauria de ser prioritari regular la mobilitat per fer-lo més segur”, ha insistit Cuadros. Per aquesta raó, el portaveu taronja ha tornat a reclamar la col·locació de bandes reductores de velocitat en aquesta via, que s’il·luminin els passos de vianants a la nit i es declari aquest passeig com a zona 30km/h.

“Han passat vuit mesos des que ho vam proposar i el govern ha sigut incapaç de col·locar un sol senyal”, ha lamentat Cuadros. El regidor liberal ha assegurat que seguirà insistint en aquest assumpte “perquè no podem consentir que cada poc temps tinguem accidents de gravetat quan realment són evitables amb mesures que pràcticament no tenen cost per a l’ajuntament”.

 

 

Cs Torroella vuelve a solicitar bandas reductoras de velocidad y declarar zona 30 km/h el paseo de Catalunya

  • El portavoz liberal, Pere Cuadros, recuerda que en pocos meses “hemos vivido dos accidentes de gravedad en esta calle y es urgente resolverlo”

Torroella de Montgrí, lunes 15 de junio de 2020.- “La seguridad en el paseo de Catalunya tendría que ser prioritaria después de que en pocos meses se hayan producido accidentes de gravedad que se podrían haber evitado con la adopción de medidas de pacificación”. Así se ha expresado el portavoz de Ciudadanos (Cs) en el ayuntamiento de Torroella de Montgrí, Pere Cuadros, para reclamar al gobierno municipal que recupere las propuestas de mejora de seguridad vial que el partido naranja le facilitó el pasado octubre después de que un camarero fuera atropellado mientras trabajaba. El último accidente en esta concurrida vía tuvo lugar el pasado sábado cuando un coche se empotró contra un bar.

“El paseo de Catalunya es una de las calles más utilizadas por los vecinos, tiene una gran densidad de tráfico y tendría que ser prioritario regular la movilidad para hacerlo más seguro”, ha insistido Cuadros. Por esta razón, el portavoz naranja ha vuelto a reclamar la colocación de bandas reductoras de velocidad en esta vía, que se iluminen los pasos de peatones por la noche y se declare este paseo como zona 30km/h.

“Han pasado ocho meses desde que lo propusimos y el gobierno ha sido incapaz de colocar una sola señal”, ha lamentado Cuadros. El concejal liberal ha asegurado que seguirá insistiendo en este asunto “porque no podemos consentir que cada poco tiempo tengamos accidentes de gravedad cuando realmente son evitables con medidas que prácticamente no tienen coste para el ayuntamiento”.