• El portaveu liberal, Daniel Pamplona, també demana a l’alcaldessa que “emprengui les mesures legals oportunes” després d’aquesta acció

Girona, divendres 25 d’octubre de 2019.- “Demanem a l’alcaldessa que ordeni l’immediat desallotjament dels CDR que acaben d’assaltar l’Ajuntament de Girona i no sigui còmplice dels radicals”. Així de contundent s’ha mostrat el portaveu de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Girona , Daniel Pamplona, després de saber que un grup de CDR ha ocupat la sala de junta de govern després d’haver-se celebrat el ple municipal d’ordenances fiscals. “S’han superat tots els límits, la setmana passada es va penjar una bandera negra a la façana consistorial, van incendiar la ciutat i ara els CDR han ocupat la principal institució de Girona, és una vergonya”, ha remarcat el regidor.

Pamplona ha fet una crida a l’alcaldessa, Marta Madrenas, perquè “per enèsima vegada no es torni a saltar la llei i ordeni el desallotjament dels assaltants i emprengui les mesures legals oportunes”. En aquest sentit, ha recordat que segons l’article 11.1 de la Llei de Policies Locals de Catalunya, els agents municipals tenen el deure de “vigilar i custodiar els edificis, instal·lacions i dependències d’aquestes corporacions”.

El portaveu liberal ha indicat que s’ha posat en contacte amb l’alcaldessa perquè “condemni l’assalt a la principal institució de la ciutat, condemni la violència i no esperi 20 hores per a fer-ho, com va ocórrer la setmana passada amb els disturbis”. A més, ha titllat aquest acte d’ “abús” i de ser la prova que s’ha pujat “un altre esglaó en el polvorí en què s’ha convertit Girona aquests últims dies”. “Van començar cremant contenidors i ara ja estan assaltant institucions”, ha remarcat.

 

 

Pamplona (Cs) reclama a Madrenas que ordene el desalojo de los CDR que han ocupado el ayuntamiento de Girona y no sea cómplice de los radicales

  • El portavoz liberal, Daniel Pamplona, también pide a la alcaldesa que “emprenda las medidas legales oportunas” después de esta acción

Girona, viernes 25 de octubre de 2019.- “Pedimos a la alcaldesa que ordene el inmediato desalojo de los CDR que acaban de asaltar el Ayuntamiento de Girona y no sea cómplice de los radicales”. Así de contundente se ha mostrado el portavoz de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Girona , Daniel Pamplona, después de saber que un grupo de CDR ha ocupado la sala de junta de gobierno tras haberse celebrado el pleno municipal de ordenanzas fiscales. “Se han superado todos los límites, la semana pasada se colgó una bandera negra en la fachada consistorial, incendiaron la ciudad y ahora los CDR han ocupado la principal institución de Girona, es una vergüenza”, ha remarcado el concejal.

Pamplona ha hecho un llamamiento a la alcaldesa, Marta Madrenas, para que “por enésima vez no se vuelva a saltar la ley y ordene el desalojo de los asaltantes y emprenda las medidas legales oportunas”. En este sentido, ha recordado que según el artículo 11.1 de la Llei de Policies Locals de Catalunya, los agentes municipales tienen el deber “vigilar y custodiar los edificios, instalaciones y dependencias de estas corporaciones”.

El portavoz liberal ha indicado que se ha puesto en contacto con la alcaldesa para que “condene el asalto a la principal institución de la ciudad, condene la violencia y no espere 20 horas para hacerlo, como ocurrió la semana pasada con los disturbios”. Además, ha tildado este acto de “abuso” y de ser la prueba que se ha subido “otro escalón en el polvorín en que se ha convertido Girona estos últimos días”. “Empezaron quemando contenedores y ahora ya están asaltando instituciones”, ha remarcado.