• L’’alcaldable, Héctor Amelló, reivindica la necessitat de concentrar el vot en Cs“perquè si no ens aglutinem en un partit fort acabarem veient un govern d’ERC amb PSC”

Figueres, dimecres 1 de maig de 2019.- El portaveu de Ciutadans (Cs) a Figueres i actual alcaldable de la ciutat, Héctor Amelló, ha avançat que descartarà qualsevol pacte de govern que suposi “concedir poder territorial a partits separatistes”. D’aquesta manera, Amelló ha garantit que Cs “és l’única opció constitucionalista útil” i per aquesta mateixa raó ha reivindicat la necessitat de concentrar tot el suport a la formació taronja “perquè si no ens aglutinem en un partit fort acabarem veient un govern d’ERC amb PSC a Figueres”.

Amelló ha posat de manifest com les eleccions generals “demostren que Ciutadans continua creixent cada vegada més i sumant suports”. És per això que ha insistit en la necessitat de “concentrar esforços entorn l’opció taronja” perquè els resultats electorals “demostren que les altres opcions constitucionalistes tenen molt difícil aconseguir representació i és millor concentrar-se en l’opció guanyadora de Ciutadans”, ha remarcat.

L’alcaldable taronja s’ha mostrat taxatiu quant a la negativa de pactar amb qualsevol partit separatista “perquè s’ha vist que només usen el poder territorial per a fomentar el clientelisme i atacar a tots els votants constitucionalistes als quals porten anys arraconant i menystenint”.

 

 

El alcaldable de Ciudadanos en Figueres descarta cualquier pacto de gobierno que suponga “conceder poder territorial a partidos separatistas”

  • El alcaldable, Héctor Amelló, reivindica la necesidad de concentrar el voto en Cs“porque si no nos aglutinamos en un partido fuerte terminaremos viendo un gobierno de ERC con PSC”

Figueres, miércoles 1 de mayo de 2019.- El portavoz de Ciudadanos (Cs) en Figueres y actual alcaldable de la ciudad, Héctor Amelló, ha avanzado que descartará cualquier pacto de gobierno que suponga “conceder poder territorial a partidos separatistas”. De esta manera, Amelló ha garantizado que Cs “es la única opción constitucionalista útil” y por esa misma razón ha reivindicado la necesidad de concentrar todo el apoyo a la formación naranja“porque si no nos aglutinamos en un partido fuerte terminaremos viendo un gobierno de ERC con PSC en Figueres”.

Amelló ha puesto de manifiesto como las elecciones generales “demuestran que Ciudadanos sigue creciendo cada vez más y sumando apoyos”. Es por ello, que ha insistido en la necesidad de “concentrar esfuerzos en torno la opción naranja” porque los resultados electorales “demuestran que las otras opciones constitucionalistas tienen muy difícil conseguir representación y es mejor concentrarse en la opción ganadora de Ciudadanos”, ha remarcado.

El alcaldable naranja se ha mostrado taxativo en cuanto a la negativa de pactar con cualquier partido separatista “porque se ha visto que solo usan el poder territorial para fomentar el clientelismo y atacar a todos los votantes constitucionalistas a los que llevan años arrinconando y ninguneando”.